ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Українська мова
9-А | ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. |
17.03 | Укр. мова | Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв*язком. | Знає правила, уміє знаходити складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв*язком. | Виписати з худож. літератури приклади речень із сполучник. і безсполучник. зв*язком. | |
19.03 | Укр. мова | Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв*язку. | Знає правила. Уміє правильно розставляє розділові знаки | Скласти речення із сполучник. і безсполучник. зв*язком. |
Українська література
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Українська література | Т.Г.Шевченко, трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…») | Знати зміст поем «Катерина», «Наймичка», коментувати їх. Вміти характеризувати вчинки героїнь, висловлювати судження про вічну проблему жіночого щастя та материнства | Виразне читання уривків «Катерина», «Наймичка», |
16.03 | Українська література | Т.Г.Шевченко лірика періоду арешту й заслання «Доля», «Росли у купочці, зросли…» | Вміти визначати засоби художньої виразності у творах. | Вивчити на пам'ять вірш «Доля» |
20.03. | Українська література | Розвиток мовлення. Виразне читання улюбленого твору Тараса Шевченка | Знайти и виразно прочитати твір, який сподобався | Знайти и виразно прочитати твір, який сподобався |
Українська література
Алгебра
9-А | Алгебра | 16.03 | Математичне моделювання | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №85. Виконати домашнє завдання до цього уроку | Формування вміння застосовувати рівняння та системи рівнянь до розв’язування різноманітних задач. Формування умінь застосовувати алгоритми розв’язування задач |
17.03 | Математичне моделювання | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №86. Виконати домашнє завдання до цього уроку | |||
18.03 | Відсоткові розрахунки | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №87. Виконати домашнє завдання до цього уроку | |||
19.03 | Задачі на сплави, розчини | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №88. Виконати домашнє завдання до цього уроку |
Геометрия
9-А | Геометрія | 16.03 | Колінеарні вектори | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №60. Виконати домашнє завдання до цього уроку | Формування в учнів знань про вектори та дії з ними, застосування векторів в фізиці |
18.03 | Скалярний добуток векторів | Науково-педагогічний проект «Інтелект України» Урок №61. Виконати самостійну роботу 10 |
Англійська мова
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Англійська мова | Природа. | Доводити свою думку на основі тексту про Google Earth на сторінці 65 | Вправа 6 сторінка 64 (SB) заповнити пропуски |
16.03 | Англійська мова | Природа. | Використовувати нові Лексичні одиниці у реченнях. | Вправа 7,8 сторінка 64 (SB), знайти подібну ситуацію про Україну. |
17.03 | Англійська мова | Природа. | Вміти доводити свою думку. | Вправа 1,2 сторінка 68, (SB), опрацювати текс, дати відповіді на запитання. |
18.03 | Англійська мова | Природа. | Вміти доводити свою думку з використанням вставних слів. | Вправа 3,4 сторінка 68 (SB),заповнити пропуски |
19.03 | Англійська мова | Природа. | Складати модель написання статті на суперечливу тему. | Вправа 5,6,7 сторінка 69 (SB),скласти план |
20.03 | Англійська мова | Природа. | Писати статтю на суперечливу тему | Написати статтю сторінка 69(SB) |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
16.03 | Зарубіжна література | Бернард Шоу. Особливості світогляду Б.Шоу | Знати ознаки «нової» і «старої» драми, уміти їх знаходити у художньому творі | Опрацювати матеріал підручника с.253-256 (усно). Прочитати І-ІІ дії п'єси Б.Шоу «Пігмаліон» |
17.03 | Зарубіжна література | Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі «Пігмаліон» | Знати ознаки «інтелектуальної драми». Уміти давати розгорнуту характеристику героям згідно їх вчинків | Прочитати ІІІ-ІV дії п'єси Б.Шоу «Пігмаліон» |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Німецька мова | Подорожі | Учні повинні знати цілі подорожі та вміти розповідати про наміри стосовно своєї подорожі | Скласти та записати у зошит діалог на тему « Моя подорож». |
19.03.2020 | Німецька мова | Географічні власні назви | Учні повинні знати назви країн на німецькій мові та вміти використовувати їх при перекладі. | Вивчити назви країн на сторінці 118, вправа 4б |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Хімія | Розв'язування задач | Знати формули органічних речовин. Уміти розв’язувати розрахункові задачі на обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями. | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №4 |
18.03.2020 | Хімія | Оксигеновмісні органічні сполуки | Знати класифікацію органічних речовин. Уміти розрізняти речовини за складом | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №5 |
20.03.2020 | Хімія | Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль | Уміти висловлювати судження щодо значення органічних речовин | Робота над проектом |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | фізика | Закон всесвітнього тяжіння. | - гравітаційна взаємодія, -закон всесвітнього тяжіння, -сила тяжіння, -прискорення вільного падіння, -формули для сили тяжіння і закона всесвітнього тяжіння | -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-9» опрацювати §33,відповісти на контрольні питання, -виконати урок 4,ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
17.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Закон всесвітнього тяжіння». | - виконати стор.31 № 4-5;с.33 №6.1-6.2 ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
18.03.2020 | фізика | Рух тіла під дією сили тяжіння. | -знати формули для обчислення руху тіла, що кинуто вертикально вгору, вниз або горизонтально | -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-9» опрацювати §34 п.1-3, -виконати стор.38-39 №5-10, ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
20.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | Послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Рух тіла під дією сили тяжіння». | виконати стор.41 № 12.1-12.4,ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
Інформатика
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03. 2020 | Інформатика | Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології | Учень уміє пояснювати поняття «персональне навчальне середовище», «хмара», «хмарні технології»; описувати елементарні алгоритми дій під час роботи у хмарному середовищі; виконувати найпростіші дії у хмарному середовищі. | Підручник інформатика 9 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити в підручнику §9.1 сторінки 237-244 |
Всесвітня історія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
13.03 | Історія України | Суспільно – політичне становище у 1907- 1914 рр | Знати: дати створення основних українських політичних партій, подій російської революції 1905-1907рр. . період прведення Столипінської реформи. Вміти: Охарактеризувати та проаналізувати український національний рух у період революції;пояснити результати діяльність українських політичних громад у Державній Думі. | §25 читати Скласти хронологічну таблицю українських партій. |
20.03 | Історія України | Практичне заняття : Ідеї Автономізації та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини | Знати: дати створення основних українських політичних партій Вміти: проаналізувати ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій | §25-26 читати Ст. 252 – виконати завдання. |
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: |
13.03 | Всесвітня історія | Спроби модернізації Османської Імперії. | Знати: зміст понятть : Танзімат, нові османи, молодотурки, тюркізм, причини та перебіг подій й наслідки революцій в Османській Імперії та Ірані. Вміти: показувати на карті Османську Імперію, тлумачити та застосовувати поняття та терміни, висловлювати власну думку щодо впливу релігії на державу. |
20.03 | Всесвітня історія | Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. | Знати:зміст понять Міжнародні відносини, союз трьох імператорів, гонка озброєнь. Причини утворення Троїстого союзу,оформлення франко – російського альянсу,роль провідних держав у міжнародних відносинах Вміти:показувати на карті колоніальний поділ світу,давати оцінку міжнародним конфліктам, формулювати та висловлювати власну думку щодо цих подій. |
Правознавство
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
19.03 | правознавство | Адміністративна відповідальність неповнолітніх | Знати: особливості адміністативної відповідальності неповнолітніх, знати поняття : адміністративне правопорушення, адміністративне стягнення; види адміністративних правопорушень та сягннь. Вміти: Характеризувати адміністративну відповідальність неповнолітніх, висловлювати судження що до адміністративних правопорушень, розв’язувати правові ситуації. | §23 Виписати види відповідальності неповнолітніх. |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Біологія | Еволюція органічного світу | Знати еволюцію органічного світу. Уміти аналізувати та порівнювати | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №3 |
18.03.2020 | Біологія | Контрольна робота | Знати пройдений матеріал за темами: Закономірності успадкування ознак та Еволюція органічного світу | Повторити пройдений матеріал Зошит частина №6 та №7 |
20.03.2020 | Біологія | Екосистеми | Знати визначення екосистеми, природні та штучні екосистеми. Уміти наводити приклади екосистем. | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №5 |
Географія
9-А | Тема. Види транспорту, їх переваги й недоліки Діти повинні знати: · як і чому змінювалася роль різних видів транспорту з розвитком суспільства · які показники характеризують роботу транспорту · переваги й недоліки різних видів сучасного транспорту Головне • Транспорт об’єднує територію окремої країни в єдину господарську систему, а національні господарства — у єдине світове господарство. • Основні види сучасного транспорту: залізничний, автомобільний, водний, повітряний, трубопровідний. Ефективність роботи видів транспорту характеризується обсягом перевезень, вантажо- та пасажирообігом. • Важливими складовими транспортної системи будь-якої країни, регіону, світу є транспортні вузли й транспортні магістралі. | Завдання 3-9 ст. 8-10 До завдань див. додаток у кінці зошита | Опрацювати матеріал теми, завд.1-5 до уроку 3 Вивчити понятя: Пасажирообіг, вантажообіг, транспортний вузол |
Мистецтво
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Мистецтво | 17.03. 2020 | Українське кіномистецтво | Знаю: особливості кіномистецтва та школи кінематографа; Умію: Застосовувати знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів. | Підготувати презентацію « Перлини українського кінематографа» |
Основи здоров'я
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
18.03 | Основи здоров’я | Соціальні чинники здоров’я. Соціальна компетентність | Знати :навички ефективного спілкування,принципи формування міжособистісних стосунків. Уміти :розрізняти стосунки з дорослими й однолітками. | $ 22,сторінка 114 – 118,дати відповіді на питання I – II рівня ,сторінка 118. |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
17.03 18.03 19.03 | Фізична культура | Волейбол | Пересування та взаємодія гравців. Прийом та передача м’яча знизу . | Комплекс ЗРВ Вправи з м’ячем |