Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/з |
13.03 | Літературне читання | Оповідання. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. «Розбишака Чив» (скорочено) | Знати, що таке оповідання. Як письменник може ставитись до героїв своїх оповідань. Вміти складати власну думку щодо описаних подій. Ознайомитись з біографічними відомостями Олександра Копиленка | стор. 129-130 – читати, відповідати на питання (підр.), стор. 46 – виконати завдання («Читайлик») |
13.03 | Математика | Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого та другого ступенів | Уміти ділити число на добуток двох чисел. | Стор. 134 завдання 885 – обчислити способом добору (усно). Стор. 134 – вивчити правило. Завд. 887 стор. 134 – обчислити способом послідовного ділення. Задача 888, 889, 890 стор. 134 – розв’язати задачі. Завд. № 892 стор.135 – обчислити способом послідовного ділення, задача № 893 стор. 135 – розв’язати задачу 3-ма діями |
13.03 | Природознавство | Віртуальна екскурсія. Різноманіт-ність рослин і тварин рідного краю | Вміти розрізняти заповідник, заказник, ботанічний сад, національний парк, ферма, зоопарк | Вивчити назви заповідників, заказників, ботанічних садів, національних парків, зоопарків України. |
16.03 | Українська мова | Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками | Уміти визначати зв'язок прикметників з іменниками; як змінюються прикметники за родами | Впр. 315 стор. 131 – виписати підкреслені іменники та зв’язані з ними прикметники (за зразком); Впр. 316 стор. 131 – списати перший абзац тексту, уставляючи прикметники з довідки (стор. 132). Визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Пояснити правопис виділеного слова (усно) Впр. 317 стор. 132 – списати другий абзац вправи 316. Підкреслити словосполучення іменників з прикметниками. Визначити їх рід. Виписати спільнокореневі слова, позначити корінь |
16.03 | Математика | Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення. Задачі на ділення суми на число | Уміти розкладати дільник на такі два множники, на яке буде ділитися ділене | Завд. 895 стор. 135 – усно. Завд. 896 стор. 135 – знайти частку способом послідовного ділення. Завд. 897 стор. 136 – розв’язати рівняння. Завдання 898 стор 136 – розв’язати задачу. Завд. № 902 стор. 136 – знайти частку чисел способом послідовного ділення, задача № 903 стор. 136 – розв’язати задачу |
16.03 | Природознавство | Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі | Знати будову грибів, значення грибів у природі | §38 стор. 121-123 – читати відповідати на питання (підр.) |
17.03 | Українська мова | Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикметника як частини мови. | Уміти визначати рід прикметників; розбирати прикметник як частину мови | Впр. 318 стор. 132 - прочитати текст, розкриваючи дужки. Списати редагований текст. Визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Підкреслити підмет і однорідні присудки в другому реченні. Впр. 319 стор. 133 – прочитати текст. Зробити аналіз прикметника відповідно до завдання. Впр. 320 стор. 133 – виконати завдання |
17.03 | Літературне читання | Людина і природа. «Розбишака Чив» (продов-ження) За Ю. Дмитрієвим «Чи знаєш ти?» Порівняння творів. | Вміти порівнювати прочитані твори. | Стор. 131 – читати, відповідати на питання (підр.) |
17.03 | Математика | Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв’язування рівнянь | Уміти ділити число на добуток двох чисел | Завд. 905 стор 136 – знайти частку способом послідовного ділення. Завд. 906 стор. 136 – розв’язати рівняння. Завдання 907, 908, 909, 910 стор. 136 – розв’язати задачі. Завдання № 912 стор. 137 – знайти частку способом послідовного ділення, задача № 913 стор. 137 – розв’язати задачу. Повторити таблицю множення/ділення |
18.03 | Літературне читання | Дива в природі Творчість Юрія Старостенка.. «Хто це такий?» | Знати цікаві факти про Юрія Старостенка. Уміти визначати тему оповідання, переказувати прочитане. | Стор. 132 читати, виконати завдання. |
18.03 | Математика | Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії | Уміти ділити число на добуток двох чисел | Завд. 915 стор. 137 – обчислити зручним способом. Завдання 916, 918, 919 стор. 137 – розв’язати задачі. Завдання 917 стор. 137 – порівняти числа. Завдання 920 стор 137 – виконати практичну роботу. Завдання 921 стор. 138 – розв’язати рівняння. Завд. 922 стор. 138 – розв’язати задачу., |
19.03 | Літературне читання | Дива в природі Творчість Юрія Старостенка.. «Хто це такий?» | Уміти визначати тему оповідання, знаходити в тексті слова, що наслідують звуки природи. Складати оповідання. | Стор. 132-133 читати, відповідати на питання. Стор. 47 – виконати завдання («Читайлик») |
19.03 | Українська мова | Родові закінчення прикметників | Уміти визначати родові закінчення прикметників. Знати числа прикметників і за чим вони змінюються в однині і множині. | Вивчити правила стор 134. Впр. 321 стор. 133 – розглянути малюнки прочитати зазначені прикметники. Впр. 322 стор. 134 – розглянути малюнки прочитати зазначені прикметники. Прочитати іменники в однині, а потім у множині. Порівняти виділені закінчення (усно). Впр. 323 стор. 135 – прочитати текст. Списати текст, уставляючи пропущені закінчення в першому абзаці, а в другому пропущені прикметники. Визначити число і рід прикметників. Впр. 324 стор. 135 – виконати завдання |
20.03 | Літературне читання | Урок позакласного читання. Весна іде – красу несе, і тій красі радіє все. | Пригадати ознаки весни. Вміти: працювати з текстом; установлювати послідовність подій, відповідність між автором твору та його назвою; знаходити художні засоби | Позакласне читання («Сонячні вітрила») стор. 105-109 – читати, відповідати на питання, стор. 110-111 – виконати завдання |
20.03 | Математика | Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії | Знати залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії | Вивчити правила стор. 138. Завд. 927 стор. 138 – обчислити. Завд. 928 стор 138, завд. 929 стор. 139 – розв’язати задачі. Завд. 920 стор 139 – порівняти числа. Завд. 931 стор. 139 – порівняти не виконуючи обчислень. Завд. 932 стор. 139 – порівняти числа. |
20.03 | Природознавство | Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини | Знати, що таке бактерії. Значення бактерій у природі і для людини | §39 стор. 123- 125 – читати, відповідати на питання (підр.), стор. 60 – виконати завдання (зошит) |