ХІ тиждень 25.05-29.05

Х тиждень 18.05-22.05

ІХ тиждень 12.05-15.05

VIII тиждень 4.05-8.05

VII тиждень 27.04-30.04

VI тиждень 21.04-24.04

V тиждень 13.04-17.04

IV тиждень 06.04-10.04

ІІІ тиждень 30.03-3.04

ІІ тиждень 23.03-27.03

І тиждень 13.03-20.03

Дата Предмет Тема Знати, уміти Д/з
13.03 Літературне читання Оповідання. Творчість Олександра Копиленка. Людина і природа. «Розбишака Чив» (скорочено) Знати, що таке оповідання. Як письменник може ставитись до героїв своїх оповідань. Вміти складати власну думку щодо описаних подій. Ознайомитись з біографічними відомостями Олександра Копиленка стор. 129-130 – читати, відповідати на питання (підр.), стор. 46 – виконати завдання («Читайлик»)
13.03 Математика Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого та другого ступенів Уміти ділити число на добуток двох чисел. Стор. 134 завдання 885 – обчислити способом добору (усно). Стор. 134 – вивчити правило. Завд. 887 стор. 134 – обчислити способом послідовного ділення. Задача 888, 889, 890 стор. 134 – розв’язати задачі. Завд. № 892 стор.135 – обчислити способом послідовного ділення, задача № 893 стор. 135 – розв’язати задачу 3-ма діями
13.03 Природознавство Віртуальна екскурсія. Різноманіт-ність рослин і тварин рідного краю Вміти розрізняти заповідник, заказник, ботанічний сад, національний парк, ферма, зоопарк Вивчити назви заповідників, заказників, ботанічних садів, національних парків, зоопарків України.
16.03 Українська мова Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками Уміти визначати зв'язок прикметників з іменниками; як змінюються прикметники за родами Впр. 315 стор. 131 – виписати підкреслені іменники та зв’язані з ними прикметники (за зразком); Впр. 316 стор. 131 – списати перший абзац тексту, уставляючи прикметники з довідки (стор. 132). Визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Пояснити правопис виділеного слова (усно) Впр. 317 стор. 132 – списати другий абзац вправи 316. Підкреслити словосполучення іменників з прикметниками. Визначити їх рід. Виписати спільнокореневі слова, позначити корінь
16.03 Математика Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення. Задачі на ділення суми на число Уміти розкладати дільник на такі два множники, на яке буде ділитися ділене Завд. 895 стор. 135 – усно. Завд. 896 стор. 135 – знайти частку способом послідовного ділення. Завд. 897 стор. 136 – розв’язати рівняння. Завдання 898 стор 136 – розв’язати задачу. Завд. № 902 стор. 136 – знайти частку чисел способом послідовного ділення, задача № 903 стор. 136 – розв’язати задачу
16.03 Природознавство Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі Знати будову грибів, значення грибів у природі §38 стор. 121-123 – читати відповідати на питання (підр.)
17.03 Українська мова Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикметника як частини мови. Уміти визначати рід прикметників; розбирати прикметник як частину мови Впр. 318 стор. 132 - прочитати текст, розкриваючи дужки. Списати редагований текст. Визначити рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Підкреслити підмет і однорідні присудки в другому реченні. Впр. 319 стор. 133 – прочитати текст. Зробити аналіз прикметника відповідно до завдання. Впр. 320 стор. 133 – виконати завдання
17.03 Літературне читання Людина і природа. «Розбишака Чив» (продов-ження) За Ю. Дмитрієвим «Чи знаєш ти?» Порівняння творів. Вміти порівнювати прочитані твори. Стор. 131 – читати, відповідати на питання (підр.)
17.03 Математика Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв’язування рівнянь Уміти ділити число на добуток двох чисел Завд. 905 стор 136 – знайти частку способом послідовного ділення. Завд. 906 стор. 136 – розв’язати рівняння. Завдання 907, 908, 909, 910 стор. 136 – розв’язати задачі. Завдання № 912 стор. 137 – знайти частку способом послідовного ділення, задача № 913 стор. 137 – розв’язати задачу. Повторити таблицю множення/ділення
18.03 Літературне читання Дива в природі Творчість Юрія Старостенка.. «Хто це такий?» Знати цікаві факти про Юрія Старостенка. Уміти визначати тему оповідання, переказувати прочитане. Стор. 132 читати, виконати завдання.
18.03 Математика Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії Уміти ділити число на добуток двох чисел Завд. 915 стор. 137 – обчислити зручним способом. Завдання 916, 918, 919 стор. 137 – розв’язати задачі. Завдання 917 стор. 137 – порівняти числа. Завдання 920 стор 137 – виконати практичну роботу. Завдання 921 стор. 138 – розв’язати рівняння. Завд. 922 стор. 138 – розв’язати задачу.,
19.03 Літературне читання Дива в природі Творчість Юрія Старостенка.. «Хто це такий?» Уміти визначати тему оповідання, знаходити в тексті слова, що наслідують звуки природи. Складати оповідання. Стор. 132-133 читати, відповідати на питання. Стор. 47 – виконати завдання («Читайлик»)
19.03 Українська мова Родові закінчення прикметників Уміти визначати родові закінчення прикметників. Знати числа прикметників і за чим вони змінюються в однині і множині. Вивчити правила стор 134. Впр. 321 стор. 133 – розглянути малюнки прочитати зазначені прикметники. Впр. 322 стор. 134 – розглянути малюнки прочитати зазначені прикметники. Прочитати іменники в однині, а потім у множині. Порівняти виділені закінчення (усно). Впр. 323 стор. 135 – прочитати текст. Списати текст, уставляючи пропущені закінчення в першому абзаці, а в другому пропущені прикметники. Визначити число і рід прикметників. Впр. 324 стор. 135 – виконати завдання
20.03 Літературне читання Урок позакласного читання. Весна іде – красу несе, і тій красі радіє все. Пригадати ознаки весни. Вміти: працювати з текстом; установлювати послідовність подій, відповідність між автором твору та його назвою; знаходити художні засоби Позакласне читання («Сонячні вітрила») стор. 105-109 – читати, відповідати на питання, стор. 110-111 – виконати завдання
20.03 Математика Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії Знати залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії Вивчити правила стор. 138. Завд. 927 стор. 138 – обчислити. Завд. 928 стор 138, завд. 929 стор. 139 – розв’язати задачі. Завд. 920 стор 139 – порівняти числа. Завд. 931 стор. 139 – порівняти не виконуючи обчислень. Завд. 932 стор. 139 – порівняти числа.
20.03 Природознавство Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини Знати, що таке бактерії. Значення бактерій у природі і для людини §39 стор. 123- 125 – читати, відповідати на питання (підр.), стор. 60 – виконати завдання (зошит)
Дата уроку Предмет Тема Знати,уміти Домашнє завдання
13.032020 Англійська мова Ми маємо деякі фрукти Розуміти зміст тексту РВ с.48-читати Вивчити слова
16.03.2020 Англійська мова Ми маємо деякі фрукти Розуміти зміст тексту, вміти відповідати на запитання РВ с.48 впр.1 АВс.46 впр1-2 Вставити слова
19.03.2020 Англійська мова Я маю деякі фрукти Розуміти зміст пісні РВ впр.4-вивчити пісню
20.03.2020 Англійська мова Я маю деякі фрукти Застосовувати some, аnу согласно правилу АВ с.46 впр.2 написати речення
Кiлькiсть переглядiв: 692