ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03 -20.03
Українська мова
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Українська мова | Складні речення, розділові знаки в них. Синтаксичний розбір складного речення | Знати структуру складного речення (кількість граматичних основ), уміти відрізняти складне речення від простого, вміти робити синтаксичний розбір | Підручник – параграф 61, вправа 483 |
16.03 | Українська мова | Розвиток мовлення. Лист до рідної людини | Знати структуру листа, вміти писати лист | Параграф 59, вправа 469 |
17.03 | Українська мова | Розвиток мовлення. Ділові папери, оформлення конверта | Знати та уміти як оформлювати адресу на конверті | Параграф 62, вправа 485 |
19.03 | Українська мова | Пряма мова | Знати визначення прямої мови та слів автора, вміти грамотно записувати пряму мову | Параграф 63, вправа 488 |
Українська література
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
19.03 | Українська література | Павло Тичина «Не бував ти у наших краях» | Знати коротко біографію поета, ліричний герой – образ оповідача | Виразне читання «Не бував ти у наших краях» |
20.03 | Українська література | Павло Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла» | Вміти виразно та вдумливо читати поезії, відтворювати в уяві картини природи | Виразне читання «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла», Один вірш вивчити на пам’ять (на вибір) |
Математика
Клас | Предмет | Дата | Тема | Примітка | Державні вимоги до загально освітньої підготовки учнів |
5-Б | Математика | 13.03 | Виконання всіх дій з десятковими дробами | Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№227, 235 | -розв`язує вправи, що передбачають вміння виконання чотирьох математичних дій з десятковими дробами |
16.03 | Виконання всіх дій з десятковими дробами | Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№237, 238 | |||
17.03 | Виконання всіх дій з десятковими дробами | Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№240,243 | |||
18.03 | Виконання всіх дій з десятковими дробами | Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№242, 245 | |||
20.03 | Виконання всіх дій з десятковими дробами | Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№247, 248 |
Англійська мова
Предмет | Дата | Тема | Знати,уміти | Домашнє завдання |
Англійська мова | 13.03 | Що я про музику | Уміти обирати правильне слово з контексту | Робочий зошит сторінка 119, вправа 1,2 (обрати правильний варіант та вставити пропущені слова) |
16.03 | Музика у майбутньому | Знати лексику з теми «Музика», уміти використовувати Простий Майбутній час | Підручник сторінка 86, вправа 1 (доповнити речення), вправа 2 (заповнити пропуски) | |
17.03 | Якщо, я це зможу | Знати правила використання та побудови умовних речень першого типу, уміти використовувати у мовленні складні речення | Підручник сторінка 86, вправа 3 (скласти речення з поданих слів) | |
18.03 | Музичні професії | Знати стилі музики та музичні професії, розвивати мовну здогадку | Підручник сторінка 86, вправа 4 (вибрати правильне слово), вправа 5 (доповнити речення, відповідно картинкам) | |
19.03 | Мій улюблений співак | Вміти складати профайл про свого улюбленого співака, | Робочий зошит сторінка 67 вправа 3 (дати відповіді на питання), вправа 5 (письмово скласти про файл про свого улюбленого співака) | |
20.03 | Магія оркестру | Знати назви музичних інструментів, уміти знаходити та виділяти потрібну інформацію з тексту | Підручник сторінка 87 (читати текст), вправа 2 (дати письмові відповіді) |
Вступ до історії
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
17.03 | Історія України | Як історики досліджують козацьку добу | Знати: Імена літописців та назви літописних праць. Вміти: відрізняти науковий текст від хуложнього. | §22 читати Скласти історичний портрет козака. |
Інформатика
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03. 2020 | Інформатика | Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. | Учень повинен знати: поняття «команда» та форми подання команд; поняття «виконавець алгоритму» та «система команд виконавця». Учень повинен вміти: наводити приклади виконавців алгоритмів та системи команд виконавців, команд та систем команд із життя. | Підручник інформатика 5 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §4.1 сторінка 156-167, записати в зошиті сторінка в підручнику 167 №1, 4, 8. мобільний додаток «Scratch Jr» |
20.03. 2020 | Інформатика | Способи опису алгоритму. | Учень повинен знати: поняття «алгоритм»; способи подання алгоритмів. Учень повинен вміти: Складати алгоритми у словесній формі та графічному вигляді; складати і виконувати алгоритми у середовищі Scratch | Підручник інформатика 5 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §4.2 сторінки 167-175, записати в зошиті сторінка в підручнику 176 №2, 5. мобільний додаток «Scratch Jr» |
Французька мова
Предмет | Дата | Тема | Знати,уміти | Домашнє завдання |
Французька мова | 19.03 | Мої захоплення | Вміти називати що я люблю, знати лексику | Підручник сторінка 52 вправа 4(вставити пропущені дієслова в потрібній формі) |
20.03 | Улюблений вид діяльності | Вміти називати що я не люблю робити | Написати в зошиті, що я люблю і що не люблю робити |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
17.03 | Зарубіжна література | Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І.Цвєтаєвої. | Знати факти про дитячі та юнацькі роки письменниці; уміти висловлювати читацькі враження від прочитаного твору | Опрацювати матеріал у підручнику на с.220-224 (усно); відповісти на питання на с.223 №1-3 (усно) |
18.03 | Зарубіжна література | Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні. Роль літературних і музичних асоціацій | Знати про які дитячі захоплення авторки йдеться у творі, з якими почуттями згадує про них поетеса; уміти давати характеристику ліричної героїні | Створити асоціативний кущ до образу улюбленого героя (письмово у зошиті) |
Мистецтво
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Мистецтво | 20.03. 2020 | Графіка. Шрифт. Знайомство з шрифтом, поняття буквиця. | Знаю: - види графіки, засоби художньої виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма); основні закони композиції, шрифт, види шрифту. Умію: -відтворювати об’єкти навколишнього світу засобами художньої виразності графіки; дотримуватися основних законів композиції. | Зобразити композицію «Веселі літери» (буквиця або ініціал). |
Природознавство
Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Природознавство | Різноманітність середовищ життя. Організація спостережень за основними властивостями живих організмів | Знати: - Які зміни називаються сезонними, добовими? - Як пристосовуються до них рослини і тварини. Уміти: - визначати перелітніх і осілих птахів; - наводити приклади:пристосування організмів до періодичних змін умов середовища (листопад, зимова сплячка, зміна забарвлення хутра, перельоти птахів;). | підручник с.167- 171 прочитати, відповісти на питання, с.172 завдання 6 письмово. |
Природознавство | Наземно-повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів | Знати: - Різноманітність середовищ життя; - Особливості наземно – повітряного середовища. Уміти: - Описувати спостереження за рослинами і тваринами. | підручник с. 172 – 176 прочитати, с.176 питання 3 письмово. |
Природознавство | Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у воді | Знати: - Що таке водне середовище? Уміти: - Наводити приклади мешканців водного середовища; - Наводити приклади пристосування організмів до життя у водному середовищі. | Підручник с. 176 – 180 прочитати, зошит с. 63 виконати письмово завдання №100,101. |
Основи здоров’я | Сам удома. Сам надворі. У небезпечних місцях | Знати: - Правила поведінки, коли ти наодинці вдома і у випадку спроби незнайомця проникнути до помешкання. Уміти: - Використовувати набуті знання у повсякденному житті. | підручник с. 140 – 144 прочитати, вивчити правила обачності, с. 144 відповісти на питання. |
Етика
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Етика | 16.03. 2020 | У чому виявляється вміння користуватися мовним етикетом | Знаю: - про необхідність доброзичливості, щирості, уваги і поваги до партнера у спілкуванні. Умію: - використовувати найважливіші правила бесіди (для того, хто говорить; для того, хто слухає). | Скласти діалог ( 5-6 речень) з використанням слів мовного етикету |