ХІ тиждень 25.05-29.05

Х тиждень 18.05-22.05

ІХ тиждень 12.05-15.05

VIII тиждень 4.05-8.05

VII тиждень 27.04-30.04

VI тиждень 21.04-24.04

V тиждень 13.04-17.04

IV тиждень 06.04-10.04

ІІІ тиждень 30.03-3.04

ІІ тиждень 23.03-27.03

І тиждень 13.03 -20.03

Українська мова

Дата Назва предмету Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03 Українська мова Складні речення, розділові знаки в них. Синтаксичний розбір складного речення Знати структуру складного речення (кількість граматичних основ), уміти відрізняти складне речення від простого, вміти робити синтаксичний розбір Підручник – параграф 61, вправа 483
16.03 Українська мова Розвиток мовлення. Лист до рідної людини Знати структуру листа, вміти писати лист Параграф 59, вправа 469
17.03 Українська мова Розвиток мовлення. Ділові папери, оформлення конверта Знати та уміти як оформлювати адресу на конверті Параграф 62, вправа 485
19.03 Українська мова Пряма мова Знати визначення прямої мови та слів автора, вміти грамотно записувати пряму мову Параграф 63, вправа 488

Українська література

Дата Назва предмету Тема Знати, уміти Домашнє завдання
19.03 Українська література Павло Тичина «Не бував ти у наших краях» Знати коротко біографію поета, ліричний герой – образ оповідача Виразне читання «Не бував ти у наших краях»
20.03 Українська література Павло Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла» Вміти виразно та вдумливо читати поезії, відтворювати в уяві картини природи Виразне читання «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла», Один вірш вивчити на пам’ять (на вибір)

Математика

Клас Предмет Дата Тема Примітка Державні вимоги до загально освітньої підготовки учнів
5-Б Математика 13.03 Виконання всіх дій з десятковими дробами Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№227, 235 -розв`язує вправи, що передбачають вміння виконання чотирьох математичних дій з десятковими дробами
16.03 Виконання всіх дій з десятковими дробами Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№237, 238
17.03 Виконання всіх дій з десятковими дробами Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№240,243
18.03 Виконання всіх дій з десятковими дробами Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№242, 245
20.03 Виконання всіх дій з десятковими дробами Збірник задач і контрольних робіт 5 клас(А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2013 Вариант 4 №№247, 248

Англійська мова

Предмет Дата Тема Знати,уміти Домашнє завдання
Англійська мова 13.03 Що я про музику Уміти обирати правильне слово з контексту Робочий зошит сторінка 119, вправа 1,2 (обрати правильний варіант та вставити пропущені слова)
16.03 Музика у майбутньому Знати лексику з теми «Музика», уміти використовувати Простий Майбутній час Підручник сторінка 86, вправа 1 (доповнити речення), вправа 2 (заповнити пропуски)
17.03 Якщо, я це зможу Знати правила використання та побудови умовних речень першого типу, уміти використовувати у мовленні складні речення Підручник сторінка 86, вправа 3 (скласти речення з поданих слів)
18.03 Музичні професії Знати стилі музики та музичні професії, розвивати мовну здогадку Підручник сторінка 86, вправа 4 (вибрати правильне слово), вправа 5 (доповнити речення, відповідно картинкам)
19.03 Мій улюблений співак Вміти складати профайл про свого улюбленого співака, Робочий зошит сторінка 67 вправа 3 (дати відповіді на питання), вправа 5 (письмово скласти про файл про свого улюбленого співака)
20.03 Магія оркестру Знати назви музичних інструментів, уміти знаходити та виділяти потрібну інформацію з тексту Підручник сторінка 87 (читати текст), вправа 2 (дати письмові відповіді)

Вступ до історії

Дата Предмет Тема Знати, уміти: Д\З
17.03 Історія України Як історики досліджують козацьку добу Знати: Імена літописців та назви літописних праць. Вміти: відрізняти науковий текст від хуложнього. §22 читати Скласти історичний портрет козака.

Інформатика

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03. 2020 Інформатика Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. Учень повинен знати: поняття «команда» та форми подання команд; поняття «виконавець алгоритму» та «система команд виконавця». Учень повинен вміти: наводити приклади виконавців алгоритмів та системи команд виконавців, команд та систем команд із життя. Підручник інформатика 5 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §4.1 сторінка 156-167, записати в зошиті сторінка в підручнику 167 №1, 4, 8. мобільний додаток «Scratch Jr»
20.03. 2020 Інформатика Способи опису алгоритму. Учень повинен знати: поняття «алгоритм»; способи подання алгоритмів. Учень повинен вміти: Складати алгоритми у словесній формі та графічному вигляді; складати і виконувати алгоритми у середовищі Scratch Підручник інформатика 5 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §4.2 сторінки 167-175, записати в зошиті сторінка в підручнику 176 №2, 5. мобільний додаток «Scratch Jr»

Французька мова

Предмет Дата Тема Знати,уміти Домашнє завдання
Французька мова 19.03 Мої захоплення Вміти називати що я люблю, знати лексику Підручник сторінка 52 вправа 4(вставити пропущені дієслова в потрібній формі)
20.03 Улюблений вид діяльності Вміти називати що я не люблю робити Написати в зошиті, що я люблю і що не люблю робити

Зарубіжна література

ДАТА ПРЕДМЕТ ТЕМА ЗНАТИ, УМІТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
17.03 Зарубіжна література Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І.Цвєтаєвої. Знати факти про дитячі та юнацькі роки письменниці; уміти висловлювати читацькі враження від прочитаного твору Опрацювати матеріал у підручнику на с.220-224 (усно); відповісти на питання на с.223 №1-3 (усно)
18.03 Зарубіжна література Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні. Роль літературних і музичних асоціацій Знати про які дитячі захоплення авторки йдеться у творі, з якими почуттями згадує про них поетеса; уміти давати характеристику ліричної героїні Створити асоціативний кущ до образу улюбленого героя (письмово у зошиті)

Мистецтво

Предмет Дата Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Мистецтво 20.03. 2020 Графіка. Шрифт. Знайомство з шрифтом, поняття буквиця. Знаю: - види графіки, засоби художньої виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма); основні закони композиції, шрифт, види шрифту. Умію: -відтворювати об’єкти навколишнього світу засобами художньої виразності графіки; дотримуватися основних законів композиції. Зобразити композицію «Веселі літери» (буквиця або ініціал).

Природознавство

Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Природознавство Різноманітність середовищ життя. Організація спостережень за основними властивостями живих організмів Знати: - Які зміни називаються сезонними, добовими? - Як пристосовуються до них рослини і тварини. Уміти: - визначати перелітніх і осілих птахів; - наводити приклади:пристосування організмів до періодичних змін умов середовища (листопад, зимова сплячка, зміна забарвлення хутра, перельоти птахів;). підручник с.167- 171 прочитати, відповісти на питання, с.172 завдання 6 письмово.
Природознавство Наземно-повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів Знати: - Різноманітність середовищ життя; - Особливості наземно – повітряного середовища. Уміти: - Описувати спостереження за рослинами і тваринами. підручник с. 172 – 176 прочитати, с.176 питання 3 письмово.
Природознавство Водне середовище життя організмів. Пристосування організмів до життя у воді Знати: - Що таке водне середовище? Уміти: - Наводити приклади мешканців водного середовища; - Наводити приклади пристосування організмів до життя у водному середовищі. Підручник с. 176 – 180 прочитати, зошит с. 63 виконати письмово завдання №100,101.
Основи здоров’я Сам удома. Сам надворі. У небезпечних місцях Знати: - Правила поведінки, коли ти наодинці вдома і у випадку спроби незнайомця проникнути до помешкання. Уміти: - Використовувати набуті знання у повсякденному житті. підручник с. 140 – 144 прочитати, вивчити правила обачності, с. 144 відповісти на питання.

Етика

Предмет Дата Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Етика 16.03. 2020 У чому виявляється вміння користуватися мовним етикетом Знаю: - про необхідність доброзичливості, щирості, уваги і поваги до партнера у спілкуванні. Умію: - використовувати найважливіші правила бесіди (для того, хто говорить; для того, хто слухає). Скласти діалог ( 5-6 речень) з використанням слів мовного етикету
Кiлькiсть переглядiв: 1046