ХІ тиждень 25.05-29.05

Х тиждень 18.05-22.05

ІХ тиждень 12.05-15.05

VIII тиждень 4.05-8.05

VII тиждень 27.04-30.04

VI тиждень 21.04-24.04

V тиждень 13.04-17.04

IV тиждень 06.04-10.04

ІІІ тиждень 30.03-3.04

ІІ тиждень 23.03-27.03

І тиждень 13.03-20.03

Геометрія

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03.2020 Геометрія Перпендикуляр і похила Уміти виконувати побудову перпендикуляра і похилої, розв’язувати задачі на застосування даних відрізків та задачі практичного характеру Виконати урок №15 класну роботу
17.03.2020 Геометрія Перпендикуляр і похила Уміти виконувати побудову перпендикуляра і похилої, розв’язувати задачі на застосування даних відрізків та задачі практичного характеру Виконати урок №15
19.03.2020 Геометрія Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила Знати зміст теореми Піфагора та наслідків з неї; формувати; вміти застосування теореми при розв’язуванні задач Виконати урок №16 класну роботу
20.03.2020 Геометрія Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила Знати зміст теореми Піфагора та наслідків з неї; формувати; вміти застосування теореми при розв’язуванні задач Виконати урок №16

Алгебра

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
17.03.2020 Алгебра Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь Виконати урок №8 класну роботу
18.03.2020 Алгебра Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь Виконати урок №8
20.03.2020 Алгебра Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь Виконати урок №9 класну роботу

Українська мова

Дата Назва предмету Тема Знати, уміти Домашнє завдання
16.03 Українська мова Відокремлені прикладки Знати поняття відокремленої прикладки; прикладка, як різновид означення. Вміти пунктуаційно грамотно записувати прикладки Частина 7, урок 4, сторінка 15
17.03 Українська мова Відокремлені прикладки Знати поняття відокремленої прикладки; прикладка, як різновид означення. Вміти пунктуаційно грамотно записувати прикладки Частина 7, урок 5, сторінка 20

Українська література

Дата Назва предмету Тема Знати, уміти Домашнє завдання
18.03 Українська література Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало» проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу Знати зміст оповідання, вміти виразно читати і переказувати уривки Підручник – вміти виразно читати і переказувати уривки сторінки 177 - 186
19.03 Українська література Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептало, життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність Знати і коментувати сюжет твору, вміти характеризувати образ коня Шептало. Вміти висловити своє судження про життєвий вибір сучасної людини Підручник –сторінки 185 – 186, виписати 7-10 фраз, які навчають бути особистістю

Англійська мова

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03 Англійська мова Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників Вільно описувати стиль одягу. Використовувати ступені порівняння прикметників. Вправа 5,6 сторінка 7 (SB), при необхідності звернутися до правила на сторінці 112(SB)
16.03 Англійська мова Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників Повторити використання too, enough (при необхідності звернути на сторінку 112) Вправа 7 сторінка 7(SB), заповнити пропуски
17.03 Англійська мова Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників Використовувати різні форми прикметників. Вправа 1,2 ст.5 (WB), заповнити пропуски
18.03 Англійська мова Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників Використовувати різні форми прикметників. Вправа 3 ст.5 (WB), заповнити пропуски. Написати 5 речень про родину з використанням ступенів порівняння прикметників
19.03 Англійська мова Книжки та фільми. Майбутній час Називати жанри книжок, фільмів, називати приклади Вправа 1,2 сторінка 8 (SB), описати свої вподобання.
20.03 Англійська мова Книжки та фільми. Майбутній час Використовувати майбутній час Вправа 6,7 сторінка 8, (SB), опрацювати правила на сторінці 112

Німецька мова

Дата уроку Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
16.03.2020 Німецька мова Подорожі Учні повинні знати цілі подорожі та вміти розповідати про наміри стосовно своєї подорожі Скласти та записати у зошит діалог на тему « Моя подорож».
19.03.2020 Німецька мова Німеччина Учні повинні опрацювати текст на сторінці 130, вправа 4. Учні повинні вміти розповідати про основні відомості про Німеччину. Переказати текст на сторінці 130, вправа 4.

Історія України

Предмет Дата Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Історія України 19.03. 2020 Північна війна та Україна Знаю: – дату укладення угоди між Іваном Мазепою і Карлом ХІІ; Умію: -обґрунтувати власні судження про діяльність козацьких гетьманів, кошових отаманів, діячів церкви та культури. Опрацювати § 27, вивчити опорні дати. Перейти за посиланням та переглянути відео фрагмент: https://www.youtube. com/watch?v=Wmvr6zM9hIg
Історія України 20.03. 2020 Виступ Івана Мазепи. П. Орлик та його Конституція Знаю: – дати укладення угоди між Іваном Мазепою і Карлом ХІІ, Конституції Пилипа Орлика; Умію: -–визначати причини і наслідки періоду «Руїни», військово-політичного виступу Івана Мазепи; -обґрунтувати власні судження про діяльність козацьких гетьманів, кошових отаманів, діячів церкви та культури. Опрацювати § 23, виконати письмово в зошиті завдання № 1, 2, 4, 5 на с. 201.

Всесвітня історія

Предмет Дата Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Всесвітня історія 13.03. 2020 Просвітництво і промислова революція Знаю: - час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції; Умію: -розташовувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу Просвітництва Читати § 22, Виписати терміни; виконати письмово завдання №13 на с. 191
Всесвітня історія 20.03. 2020 Освічений абсолютизм Знаю: - час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції, освіченого абсолютизму; поняття «індустріальна (промислова) революція», «освічений абсолютизм», «масонство», «Просвітництво», «енциклопедисти», «класицизм». Умію: Характеризувати освічений абсолютизм політику, спрямовану на знищення або реформування найбільш застарілих феодальних порядків. Читати § 23, Виконати письмово завдання № 1,2,4,5 на с. 201.

Зарубіжна література

ДАТА ПРЕДМЕТ ТЕМА ЗНАТИ, УМІТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
17.03 Зарубіжна література Бароко в Україні Знати про особливості барочної культури в Україні. Уміти визначати основні ознаки бароко Опрацювати матеріал підручника с.210-215, відповісти на питання №1-5 на с.215 (письмово у зошиті)
19.03 Зарубіжна література Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник». Символіка твору. Знати про утілення провідних тем барокової літератури у творчості поета. Уміти знаходити символи, метафори, гіперболи у поетичному творі Опрацювати матеріал підручника с.216-218, відповісти на питання №1-4 на с.218 (письмово у зошиті)

Фізика

Дата уроку Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03.2020 фізика Послідовне і паралельне з’єднання провідників. - уміти зображати на схемі послідовно та паралельно з’єднані провідники, -знати закони послідовного і паралельного з’єднання провідників -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-8» опрацювати §31,32,відповісти на контрольні питання, -виконати домашнє завдання до уроку 1,ч.7 за зошитом «Інтелект України»
16.03.2020 фізика Розв’язування задач. послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Послідовне і паралельне з’єднання провідників». -опрацювати п.3,с.165,п.5,с.173(алгоритм розв’язування задач), - виконати стор.11-12 № 3-5.1,ч.7 за зошитом «Інтелект України»
20.03.2020 фізика Розв’язування задач. послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Послідовне і паралельне з’єднання провідників». -виконати стор.18-19 № 2.1-2.3,ч.7 за зошитом «Інтелект України»

Хімія

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
16.03.2020 Хімія Основи. Фізичні властивості, поширеність та застосування основ. Добування основ Знати – фізичні властивості основ. Уміти називати основи й амфотерні гідроксиди за сучасною українською номенклатурою. Зошит Частина 7 Завдання до уроку №3
18.03.2020 Хімія Хімічні властивості лугів і нерозчинних основ Знати хімічні властивості лугів. Уміти розрізняти розчинні та нерозчинні основи. Зошит Частина 7 Завдання до уроку №4

Біологія

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
17.03.2020 Біологія Вища нервова діяльність. Мова Знати визначення поняття мова. Уміти пояснювати роль кори головного мозку в мисленні Зошит Частина 7 Завдання до уроку №4
19.03.2020 Біологія Вища нервова діяльність. Навички та пам'ять Знати визначення пам'яті та навички . Уміти висловлювати яке значення має пам'ять для інтелектуального розвитку людини. Зошит Частина 7 Завдання до уроку №5

Харківщинознавство

Дата Предмет Тема Знати, уміти: Д\З
16.03 20.03 Харківщинознавство Адміністративно територіальний устрій Слобідської України Знати: зміст понятть : губернія, губернське управління, намісництво. Зміни що сталися в адміністративно- територіальному устрої Слобідської України. Вміти: визначати хронологічну послідовність подій, описувати та розрізняти герби Харкова та Харківської Губернії, показувати на карті територію Харківської губернії. §22 читати Скласти хронологічну таблицю та схему губернського управління.

Інформатика

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
18.03. 2020 Інформатика Величини логічного типу, операції над ними. Розумієпризначення мови програмування та основних її елементів. Наводить приклади сучасних мов програмування. Розуміється на логічних операціях: заперечення, конʼюнкція, дизʼюнкція. Підручник інформатика 8 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §6.3 сторінки 195-199, виконати завдання в зошиті сторінка в підручнику 199 №1, 2, 5.

Мистецтво

Предмет Дата Тема Знати, уміти Домашнє завдання
Мистецтво 16.03. 2020 Класицизм: архітектура, скульптура. Знаю: особливості мистецького стиля – класицизм Умію: Застосовувати знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів. Перейти за посиланням та переглянути відео фрагмент: https://www.youtube.com/watch?v=csOby2WXgxc

Географія

клас Зміст теми Завдання Домашнє завдання
8-А Тема. Основні типи ґрунтів . Ґрунтові ресурси України Здобувачі освіти повинні вміти: · Називати основні чинники ґрунтоутворення; · Наводити приклади грунтів різни типів; · Пояснювати умови грунтоутвореня; · Розуміти та вміти читати карту грунтів Укаїни. Ґрунт — це природне утворення, що складається з генетично пов’язаних ґрунтових горизонтів, які формуються внаслідок перетворення поверхневих шарів літосфери під впливом води, повітря і живих організмів. Ґрунт володіє родючістю, тобто здатністю забезпечувати рослини водою та поживними речовинами. У робочому зошиті виконати завдання: 4-9 ст. 5-6 До завдань див.додаток у кінці зошита Опрацювати матеріал теми, завд. 1 – 5 до уроку 3 https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/ґрунти-україни/

Фізична культура

Дата Предмет Тема Знати,уміти Д/з
16.03 17.03 18.03 Фізична культура Футбол Удари ногою по нерухомому м’ячу,жонглювання. Ведення м’яча . Теоретичні відомості «Правила гри».
Кiлькiсть переглядiв: 1181