ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Геометрія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Геометрія | Перпендикуляр і похила | Уміти виконувати побудову перпендикуляра і похилої, розв’язувати задачі на застосування даних відрізків та задачі практичного характеру | Виконати урок №15 класну роботу |
17.03.2020 | Геометрія | Перпендикуляр і похила | Уміти виконувати побудову перпендикуляра і похилої, розв’язувати задачі на застосування даних відрізків та задачі практичного характеру | Виконати урок №15 |
19.03.2020 | Геометрія | Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила | Знати зміст теореми Піфагора та наслідків з неї; формувати; вміти застосування теореми при розв’язуванні задач | Виконати урок №16 класну роботу |
20.03.2020 | Геометрія | Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила | Знати зміст теореми Піфагора та наслідків з неї; формувати; вміти застосування теореми при розв’язуванні задач | Виконати урок №16 |
Алгебра
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03.2020 | Алгебра | Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта | Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь | Виконати урок №8 класну роботу |
18.03.2020 | Алгебра | Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта | Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь | Виконати урок №8 |
20.03.2020 | Алгебра | Теорема Вієта та теорема обернена до теореми Вієта | Навчитися застосовувати теорему Вієта та теорему обернену до теореми Вієта при розв'язуванні зведених квадратних рівнянь | Виконати урок №9 класну роботу |
Українська мова
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03 | Українська мова | Відокремлені прикладки | Знати поняття відокремленої прикладки; прикладка, як різновид означення. Вміти пунктуаційно грамотно записувати прикладки | Частина 7, урок 4, сторінка 15 |
17.03 | Українська мова | Відокремлені прикладки | Знати поняття відокремленої прикладки; прикладка, як різновид означення. Вміти пунктуаційно грамотно записувати прикладки | Частина 7, урок 5, сторінка 20 |
Українська література
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
18.03 | Українська література | Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало» проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу | Знати зміст оповідання, вміти виразно читати і переказувати уривки | Підручник – вміти виразно читати і переказувати уривки сторінки 177 - 186 |
19.03 | Українська література | Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептало, життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність | Знати і коментувати сюжет твору, вміти характеризувати образ коня Шептало. Вміти висловити своє судження про життєвий вибір сучасної людини | Підручник –сторінки 185 – 186, виписати 7-10 фраз, які навчають бути особистістю |
Англійська мова
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Англійська мова | Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників | Вільно описувати стиль одягу. Використовувати ступені порівняння прикметників. | Вправа 5,6 сторінка 7 (SB), при необхідності звернутися до правила на сторінці 112(SB) |
16.03 | Англійська мова | Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників | Повторити використання too, enough (при необхідності звернути на сторінку 112) | Вправа 7 сторінка 7(SB), заповнити пропуски |
17.03 | Англійська мова | Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників | Використовувати різні форми прикметників. | Вправа 1,2 ст.5 (WB), заповнити пропуски |
18.03 | Англійська мова | Одяг та аксесуари. Степені порівняння прикметників | Використовувати різні форми прикметників. | Вправа 3 ст.5 (WB), заповнити пропуски. Написати 5 речень про родину з використанням ступенів порівняння прикметників |
19.03 | Англійська мова | Книжки та фільми. Майбутній час | Називати жанри книжок, фільмів, називати приклади | Вправа 1,2 сторінка 8 (SB), описати свої вподобання. |
20.03 | Англійська мова | Книжки та фільми. Майбутній час | Використовувати майбутній час | Вправа 6,7 сторінка 8, (SB), опрацювати правила на сторінці 112 |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Німецька мова | Подорожі | Учні повинні знати цілі подорожі та вміти розповідати про наміри стосовно своєї подорожі | Скласти та записати у зошит діалог на тему « Моя подорож». |
19.03.2020 | Німецька мова | Німеччина | Учні повинні опрацювати текст на сторінці 130, вправа 4. Учні повинні вміти розповідати про основні відомості про Німеччину. | Переказати текст на сторінці 130, вправа 4. |
Історія України
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Історія України | 19.03. 2020 | Північна війна та Україна | Знаю: – дату укладення угоди між Іваном Мазепою і Карлом ХІІ; Умію: -обґрунтувати власні судження про діяльність козацьких гетьманів, кошових отаманів, діячів церкви та культури. | Опрацювати § 27, вивчити опорні дати. Перейти за посиланням та переглянути відео фрагмент: https://www.youtube. com/watch?v=Wmvr6zM9hIg |
Історія України | 20.03. 2020 | Виступ Івана Мазепи. П. Орлик та його Конституція | Знаю: – дати укладення угоди між Іваном Мазепою і Карлом ХІІ, Конституції Пилипа Орлика; Умію: -–визначати причини і наслідки періоду «Руїни», військово-політичного виступу Івана Мазепи; -обґрунтувати власні судження про діяльність козацьких гетьманів, кошових отаманів, діячів церкви та культури. | Опрацювати § 23, виконати письмово в зошиті завдання № 1, 2, 4, 5 на с. 201. |
Всесвітня історія
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Всесвітня історія | 13.03. 2020 | Просвітництво і промислова революція | Знаю: - час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції; Умію: -розташовувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу Просвітництва | Читати § 22, Виписати терміни; виконати письмово завдання №13 на с. 191 |
Всесвітня історія | 20.03. 2020 | Освічений абсолютизм | Знаю: - час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції, освіченого абсолютизму; поняття «індустріальна (промислова) революція», «освічений абсолютизм», «масонство», «Просвітництво», «енциклопедисти», «класицизм». Умію: Характеризувати освічений абсолютизм політику, спрямовану на знищення або реформування найбільш застарілих феодальних порядків. | Читати § 23, Виконати письмово завдання № 1,2,4,5 на с. 201. |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
17.03 | Зарубіжна література | Бароко в Україні | Знати про особливості барочної культури в Україні. Уміти визначати основні ознаки бароко | Опрацювати матеріал підручника с.210-215, відповісти на питання №1-5 на с.215 (письмово у зошиті) |
19.03 | Зарубіжна література | Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник». Символіка твору. | Знати про утілення провідних тем барокової літератури у творчості поета. Уміти знаходити символи, метафори, гіперболи у поетичному творі | Опрацювати матеріал підручника с.216-218, відповісти на питання №1-4 на с.218 (письмово у зошиті) |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | фізика | Послідовне і паралельне з’єднання провідників. | - уміти зображати на схемі послідовно та паралельно з’єднані провідники, -знати закони послідовного і паралельного з’єднання провідників | -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-8» опрацювати §31,32,відповісти на контрольні питання, -виконати домашнє завдання до уроку 1,ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
16.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Послідовне і паралельне з’єднання провідників». | -опрацювати п.3,с.165,п.5,с.173(алгоритм розв’язування задач), - виконати стор.11-12 № 3-5.1,ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
20.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Послідовне і паралельне з’єднання провідників». | -виконати стор.18-19 № 2.1-2.3,ч.7 за зошитом «Інтелект України» |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Хімія | Основи. Фізичні властивості, поширеність та застосування основ. Добування основ | Знати – фізичні властивості основ. Уміти називати основи й амфотерні гідроксиди за сучасною українською номенклатурою. | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №3 |
18.03.2020 | Хімія | Хімічні властивості лугів і нерозчинних основ | Знати хімічні властивості лугів. Уміти розрізняти розчинні та нерозчинні основи. | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №4 |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03.2020 | Біологія | Вища нервова діяльність. Мова | Знати визначення поняття мова. Уміти пояснювати роль кори головного мозку в мисленні | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №4 |
19.03.2020 | Біологія | Вища нервова діяльність. Навички та пам'ять | Знати визначення пам'яті та навички . Уміти висловлювати яке значення має пам'ять для інтелектуального розвитку людини. | Зошит Частина 7 Завдання до уроку №5 |
Харківщинознавство
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
16.03 20.03 | Харківщинознавство | Адміністративно територіальний устрій Слобідської України | Знати: зміст понятть : губернія, губернське управління, намісництво. Зміни що сталися в адміністративно- територіальному устрої Слобідської України. Вміти: визначати хронологічну послідовність подій, описувати та розрізняти герби Харкова та Харківської Губернії, показувати на карті територію Харківської губернії. | §22 читати Скласти хронологічну таблицю та схему губернського управління. |
Інформатика
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
18.03. 2020 | Інформатика | Величини логічного типу, операції над ними. | Розумієпризначення мови програмування та основних її елементів. Наводить приклади сучасних мов програмування. Розуміється на логічних операціях: заперечення, конʼюнкція, дизʼюнкція. | Підручник інформатика 8 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §6.3 сторінки 195-199, виконати завдання в зошиті сторінка в підручнику 199 №1, 2, 5. |
Мистецтво
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Мистецтво | 16.03. 2020 | Класицизм: архітектура, скульптура. | Знаю: особливості мистецького стиля – класицизм Умію: Застосовувати знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів. | Перейти за посиланням та переглянути відео фрагмент: https://www.youtube.com/watch?v=csOby2WXgxc |
Географія
клас | Зміст теми | Завдання | Домашнє завдання |
8-А | Тема. Основні типи ґрунтів . Ґрунтові ресурси України Здобувачі освіти повинні вміти: · Називати основні чинники ґрунтоутворення; · Наводити приклади грунтів різни типів; · Пояснювати умови грунтоутвореня; · Розуміти та вміти читати карту грунтів Укаїни. Ґрунт — це природне утворення, що складається з генетично пов’язаних ґрунтових горизонтів, які формуються внаслідок перетворення поверхневих шарів літосфери під впливом води, повітря і живих організмів. Ґрунт володіє родючістю, тобто здатністю забезпечувати рослини водою та поживними речовинами. | У робочому зошиті виконати завдання: 4-9 ст. 5-6 До завдань див.додаток у кінці зошита | Опрацювати матеріал теми, завд. 1 – 5 до уроку 3 https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/ґрунти-україни/ |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
16.03 17.03 18.03 | Фізична культура | Футбол | Удари ногою по нерухомому м’ячу,жонглювання. Ведення м’яча . | Теоретичні відомості «Правила гри». |