Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Примітка |
13.03 | Я пізнаю світ | Апостроф. | Мати уяву про апостроф, його значення та правила вживання; писати слова з апострофом, застосовуючи правило; переносити слова з апострофом. | Зошит 24, ст.53-55; завдання королеви Каліграфії 6. |
Я пізнаю світ | Алфавіт. Звуки [н],[н’],букви Нн. Вірші Тараса Шевченка. | Знати алфавіт, одиниці фонетики, графіки; використовувати алфавіт у практичних вправах та завданнях. Уміти декламувати вірші Т.Г. Шевченка, розповідати про факти його життя та творчості. | Зошит 24, ст.59-62; «Як добре самому читати!» ст.5; вправа «Фотоапарат». |
Математика | Нумерація чисел першої сотні. Числа 21-30. Рівні відрізки. | Числа першої сотні; правила додавання одноцифрового числа до двоцифрового; уміти аналізувати, розв’язувати , складати задачі на збільшення числа на кілька одиниць; креслити, вимірювати, порівнювати відрізки. | Зошит 24, ст.63-66; завдання від Кмітливчика 4. |
16.03 | Я пізнаю світ | Не кажи «не вмію»- кажи «навчуся». | Уміти стежити за текстом під час читання; уміти спілкуватися з однокласниками, учителями, членами родини. | Зошит 25, ст.1-4. |
Математика | Нумерація чисел першої сотні. Числа 31-40. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. | Мати уяву про десяткову систему числення, розряд двоцифрових чисел, числа в межах 1-ї сотні ( 31-40).Познайомитись з алгоритмом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. | Зошит 25, ст.5-8, завдання від Кмітливчика 5. |
Українська мова | Звуки [н],[н’],букви Нн. Письмо великої і малої літер Нн. | Вміти писати літери Нн, списувати з рукописних, друкованих текстів. | Зошит 25, ст.9-11, завдання королеви Каліграфії 7. |
Українська мова | Алфавіт. Звук [о], букви Оо. Віночок сучасної дитячої української поезії. | Познайомитись з творами В. Терена, Д. Білоуса. Уміти виразно читати вірші українських поетів, висловлювати свою думку про прочитане. | Зошит 25, ст.12-17, «Як добре самому читати!» ст.6; вправа «Фотоапарат». |
17.03 | Я пізнаю світ | Клас. Земноводні. | Знати ознаки тварин класу Земноводні; установлювати спільні ознаки з тваринами класу Риби. | Зошит 25, ст.18-22. |
Я пізнаю світ | Нумерація чисел першої сотні. Числа 31-40. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. | Мати уяву про десяткову систему числення, розряд двоцифрових чисел, числа в межах 1-ї сотні ( 31-40). Відпрацьовувати навички додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток, розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць. | Зошит 25, ст.23-26, завдання від Кмітливчика 6. |
Українська мова | Звук [о], букви Оо. Письмо великої і малої літер Оо. | Вміти писати літери Оо, списувати з рукописних, друкованих текстів. | Зошит 25, ст.27-29, завдання королеви Каліграфії 8. |
Українська мова | Звук [п], букви Пп. Письмо великої і малої літер Пп. | Вміти писати літери Пп, списувати з рукописних, друкованих текстів. | Зошит 25, ст.39-41, завдання королеви Каліграфії 9; «Як добре самому читати!» ст.7; вправа «Фотоапарат». |
18.03 | Я пізнаю світ | Розмноження земноводних. | Знати ознаки тварин класу Земноводні; установлювати спільні ознаки з тваринами класу Риби. | Зошит 25, ст.30-34; «Як добре самому читати!» ст.8; вправа «Фотоапарат». |
Математика | Нумерація чисел першої сотні. Числа 31-40. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. | Мати уяву про десяткову систему числення, розряд двоцифрових чисел, числа в межах 1-ї сотні ( 31-40). Відпрацьовувати навички додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток, уміти записувати коротку умову, розв’язання та відповідь задачі. | Зошит 25, ст.35-38, завдання від Кмітливчика 7. |
19.03 | Українська мова | Звук [п], букви Пп. Казка Оксани Кротюк «Найкраща земля». | Отримати відомості про творчість О. Кротюк, познайомитись з її творами. Уміти працювати з текстом. | Зошит 25, ст.42-46, «Як добре самому читати!» ст.9; вправа «Фотоапарат». |
Я пізнаю світ | Увага- запорука успіху! | Уміти стежити за текстом під час читання; уміти спілкуватися з однокласниками, учителями, членами родини. | Зошит 25, ст.47-50. |
Українська мова | Звук [р], [р’], букви Рр. Письмо великої і малої літер Рр. | Вміти писати літери Рр, списувати з рукописних, друкованих текстів. | Зошит 25, ст.51-53, завдання королеви Каліграфії 10. |
| Я пізнаю світ | Безпечна поведінка в природному середовищі навесні. | Вивчити правила безпечної поведінки в природному середовищі навесні; вміти бережливо ставитися до свого здоров’я. | Зошит 25, ст.54-55. |
20.03 | Я пізнаю світ | «Прийди, Весно, з радістю». | Вчитися декламувати заклички весни, познайомитись з народними звичаями зустрічі весни. | Зошит 25, ст.56-57; завдання королеви Каліграфії 11. |
Математика | Нумерація чисел першої сотні. Числа 31-40. Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. | Мати уяву про десяткову систему числення, розряд двоцифрових чисел, числа в межах 1-ї сотні ( 31-40). Відпрацьовувати навички додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток, уміти записувати коротку умову, розв’язання та відповідь задачі; вміти застосовувати таблицю на додавання числа 9 з переходом через десяток. | Зошит 25, ст.58-61, завдання від Кмітливчика 8. |
Українська мова | Звук [р], [р’], букви Рр. Оксана Кротюк «Друг». | Продовжити вивчати твори О. Кротюк. Уміти працювати з текстом, читати цілими словами. | Зошит 25, ст.62-66, «Як добре самому читати!» ст.10; вправа «Фотоапарат». |