Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Д/З |
13.03.2020 | Математика | Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 | Уміти додавати і віднімати різними способами | Опрацювати у підручнику с. 98, завд. 1,2,4 знайти значення виразів різними способами (письмово) |
Читання | Надійшла весна прекрасна.. | Різноманітність українських народних пісень про весну. | С. 110 вірш «Ой весна, весна» вивчити напам’ять. |
16.03.2020 | Я досліджую світ | Ознаки весни. Рівнодення. | Знати ознаки весни, коли настає день весняного рівнодення. | Опрацювати у підручнику с. 104-105, прочитати та відповідати на питання (усно),. |
Математика | Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 | Уміти додавати і віднімати різними способами | Опрацювати у робочому зошиту с. 25 , знайти значення виразів різними способами (письмово) |
Українська мова | Утворення словосполучень і речень зі службовими словами. | Знати, як пишуться службові слова з іншими словами. | Опрацювати у підручнику с. 108, впр. 5 – списати, вставляючи службові слова. (письмово) |
Читання | Веснянки. | Знати, що таке мирилка, веснянка? | Опрацювати у підручнику с . 111 (усно) виразно читати веснянку, мирилку. За вибором вивчити одну мирилку напам’ять. |
17.03.2020 | Я досліджую світ | Зміни в природі навесні. | Знати, як висота Сонця впливає на стан живої і неживої природи навесні? | Опрацювати у підручнику с .105, відповідати на питання. (усно) |
Математика | Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 | Уміти додавати і віднімати двоцифрові числа. Знати, як досліджуються величини. | Опрацювати у робочому зошиту с. 26 , зазначити порядок виконання арифметичних дій, знайти значення виразів, розв’язати задачу. (письмово) |
Українська мова | Розрізнення частин мови за питаннями. | Уміти знаходити та розрізняти різні частини мови. | Опрацювати у підручнику с . 110 правило, впр 2 списати, зверху над словами підписати частини мови. (письмово) |
Читання | Весняні зміни у природі. | Знати, які зміни у природі відбуваються з приходом весни? | Опрацювати у підручнику с. 112-113, читати, відповідати на питання. (усно) |
18.03.2020 | Математика | Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 | Уміти додавати і віднімати. | Опрацювати у робочому зошиту с. 27 , знайти значення виразів, порівняти вирази, розв’язати задачу. (письмово) |
Українська мова | Розрізнення частин мови за питаннями. | Уміти знаходити частини мови, знати питання на які вони відповідають. | Опрацювати у підручнику с. 111, впр 7 (усно), впр. 8 – виписати прикметники разом з іменниками. (письмово) |
19.03.2020 | Я досліджую світ | Назви весняних місяців. | Знати чому саме так назвали весняні місяці? | Опрацювати у підручнику с.106, відповідати на питання, дібрати загадки про весну. (усно) |
Читання | Образ весни в поезії І.Я.Франка. | Проаналізувати прочитане. | Опрацювати у підручнику с. 113 , вивчити вірш напам’ять. (усно) |
20.03.2020 | Математика | Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 | Уміти досліджувати суму однакових доданків. | Опрацювати у робочому зошиту с. 28 , завд. 99, 100, розв’язати задачу. (письмово) |
Читання | Позакласне читання (Хрестоматія ) М.Павленко «Півтора бажання» | Уміти відтворити зміст твору та перелічити головних героїв | Опрацювати у Хрестоматії. с. 115 -119, переказ прочитаного. Скласти 3 запитання за змістом твору. (усно) |