ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Українська мова
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. | |
10-А (1 та 2 групи) | 13.03 | УКР.МОВА | Складні випадки написання географічних назв. | Знає правила українського правопису щодо складних випадків написання географічних назв. Уміє застосовувати знання на практиці. | Параграф 34, С. 131. Впр. 316. |
18.03 | УКР.МОВА | Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. | Знає правила українського правопису щодо розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Уміє вдосконалювати власну орфографічну грамотність. | Параграф 36, С. 134-136. Впр. 329. | |
20.03 | УКР.МОВА | Написання не, ні з різнимичастинами мови. | Знає правила українського правопису щодо написання не, ні з різнимичастинами мови. Уміє застосовувати знання на практиці. | Параграф 37, С.137-139. Впр. 335. |
Українська література
10-А | 16.03 | Укр. літ. | Життєвий і творчий шлях Л.Українки | Знає основне з життя і творчості Л.Українки. Уміє висловлювати власні судження про життя і творчість Л.Українки. | Життєвий і творчий шлях Л.Українки |
19.03 | Укр. літ. | «Contra spem spero» Л.Українки як світоглядна декларарація сильної людини. | Знає образи-символи, уміє визначати художні особливості твору. | Вивчити напам*ять «Contra spem spero» Л.Українки |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
13.03 | Зарубіжна література | Шарль Бодлер. Збірка «Квіти зла». Сонет Альбатрос | Знати загальну характеристику збірки. Уміти аналізувати поетичний твір | Опрацювати матеріал підручника с.166-170, відповісти на питання № 1-5 на с.170 (письмово у зошиті) |
20.03 | Зарубіжна література | Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера | Знати факти з життя поета, які вплинули на його світогляд, причини з яких він намагався поєднати себе зі світом і створив глобальну картину Краси і Зла. Умітизнаходити символічні образи, тлумачити їх. | Опрацювати матеріал підручника с.172-177, відповісти на питання № 1-3 на с.177 (письмово у зошиті). Вивчити напам'ять вірш Ш.Бодлера «Альбатрос» |
Алгебра
10-А | Алгебра і початки аналізу | 17.03 | Найпростіші тригонометричні рівняння | Підручник для 10 класу загально освітніх навчальних закладів ( Н.Г. Бурда, Т.В. Колесник…) «Оріон» 2010 Пункти 15, 16: скласти конспект, розібрати всі наведені приклади | Формування вміння працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через іншу…) |
20.03 | Повторення: перетворення тригонометричних виразів | Збірник задач і контрольних робіт 10 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2012 Варіант 2 №№ 142, 143, 145 |
Геометрія
10-А | Геометрія | 18.03 | Вимірювання кутів у просторі (розв’язування задач) | Збірник задач і контрольних робіт 10 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2012 Варіант 3 №№ 294, 295, 296, 297 | Формування просторової уяви, розвиток логічного мислення, вироблення навичок застосування геометрії до розв’язування практичних завдань |
Англійська мова
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Англійська мова | Покупки. | Находити деталі в тексті | Вправа 1 сторінка 58-59, (SB), прочитати текст, опрацювати нові лексичні одиниці. |
16.03 | Англійська мова | Покупки. | Використовувати нові лексичні одиниці у мовленні | Вправа 2 сторінка 58 (SB), дати відповіді на запитання |
17.03 | Англійська мова | Покупки. | Детально описувати події | Вправа 1,2 сторінка 54 (WB), опрацювати текст |
18.03 | Англійська мова | Покупки. | Ділитися власним досвідом | Вправа 3 сторінка 58 (SB), підібрати речення |
19.03 | Англійська мова | Покупки. | Вміти давати відповіді на запитання | Вправа 4,5 сторінка 58 (SB), заповнити пропуски |
20.03 | Англійська мова | Покупки. | Шукати інформацію з інших джерел | Вправа 3,4 сторінка 54-55 (WB), заповнити пропуски |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Німецька мова | Повторення питальних слів | Учні повинні знати питальні слова: was?(що?) Wo? (де?),Warum? (чому?), Wohin?(куди?) wann ? (коли?) та застосовувати їх у реченнях | Скласти і записати у зошит 8 речень із питальними словами. |
17.03.2020 | Німецька мова | Німеччина | Учні повинні опрацювати текст на сторінці 141, вправа 4 та вміти перекладати його на українську мову | Підготувати переказ тексту на сторінці 141. Вправа 4 |
20.03.2020 | Німецька мова | Географічні власні назви | Учні повинні опрацювати вправу 4-б на сторінці 118 та вміти використовувати географічні власні назви при перекладі. | Вивчити географічні власні назви на сторінці 118, вправа 4-б. |
Історія України
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
16.03 | Історія України | Українські землі у складі Польщі. | Знати: зміст понятть : Східні креси,Пацифікація, Сокальський кордон,Осадництво, Парцеляція. Вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Вміти: синхронізувати події політичного, соціально-економічнго та культурного життяукраїнських земель у складі Польщі. Використовувати карту як джерело інформації. | §28 ст. 181-185. Атлас ст.16 Скласти хронологічну таблицю |
18.03 | Історія України | Українські політичні партії та організації. | Знати:зміст понять Інтегральний націоналізм, український націоналістичний рух. Особливості та головні ознаки національної політики Польщі що до українського населення. Формування ідейних течій українського руху в західноукраїнських землях. | §28 ст185-189 Скласти хронологічну таблицю |
Всесвітня історія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
16.03 | Історія Всесвітня | Японія. Китай. Індія. | Знати: зміст понятть : Експансія, Меморандум Танака, мілітаризація, модернізація. Методи боротьби за національний та соціальний прогрес народів Японії, Індії та Китаю. Роль політичних діячів М. Ганді, Чан Кайші. Вміти: синхронізувати події політичного, соціально-економічнго та культурного житя Яяпонії, Китаю та Індії. Тлумачити та застосовувати поняття. | §17-18 читати Скласти хронологічну таблицю |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Хімія | Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз | Знати хімічні властивості сахарози, крохмалю та целюлози. Уміти складати рівняння реакцій. | Опрацювати §26(усно) ст.159 №410 (письмово) |
18.03.2020 | Хімія | Практична робота №1 Розв'язування експериментальних задач | Знати хімічні властивості оксигеновмісних органічних сполук. Уміти дотримуватись правил безпечного поводження з органічними речовинами. | Опрацювати Практичну роботу (письмово) |
20.03.2020 | Хімія | Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення | Знати вплив на довкілля оксигеновмісних органічних сполук. Уміти висловлювати судження щодо впливу продуктів органічного синтезу на здоров'я людини та екологічний стан довкілля | Робота над проектом (письмово) |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | фізика | Робота в термодинаміці. | - знати коли роботу газа можна вважати додатною та від’ємною, -як обчислити роботу газа графічно та за формулами | за підручником В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий «Фізика-10» опрацювати §37,відповісти на контрольні питання, |
17.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Робота в термодинаміці». | виконати Впр.37(2-4) |
18.03.2020 | фізика | Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. | -знати перший закон термодинаміки та його математичну формулу; -особливості його застосування в ізопроцесах; -адіабатний процес. | за підручником В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий «Фізика-10» опрацювати §38,відповісти на контрольні питання |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Біологія | Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування | Знати поняття ген, домінантні та рецесивні гени, генотип, фенотип, генофонд популяцій. Уміти аналізувати та порівнювати. | Опрацювати § 49 (усно), виписати терміни |
19.03.2020 | Біологія | Закономірності розподілу алелів у популяціях | Знати поняття ген, домінантні та рецесивні гени, генотип, фенотип, генофонд популяцій. Уміти робити висновки про генотип людини як цілісну інтегровану систему. | Опрацювати § 50 (усно), виписати терміни |
Технології
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03. 2020 | Технології | Історія та теорія технік і технологій декоративно-ужиточного мистецтва. | Учень розуміється на особливостях українського декоративно-ужиточного мистецтва; осередки художніх промислів України; традиційні українські прикраси. | Підручник Технології 10(11) автор Біленко О. Підручник ст. 42-65 |
Громадянська освіта
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
16.03 | Громадянська освіта | Права споживачів | Знати: зміст права споживачів закріплені Конституцією України ( ст.42,50.). Основні права споживачів.Вміти: аналізуватичи дотримують виробники право споживача на своєчасну, повну і достовірну інформацію. | §40 читати Візьміть упаковку будь- якого харчового товару і проаналізуйте чи дотримують виробники право споживача на своєчасну, повну і достовірну інформацію. Результат запишіть. |
19.03 | Громадянська освіта | Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат. | Знати:зміст понять : Заощадження, Ринок грошей.Принципи механізмів кредитування,способів заощадження грошей, різновиди депозитів. Вміти: досліджувати умови кредтування та заощадження, розуміти необхідність відкладання грошей, з’ясовувати умови відкриття депозитів та надання кредитів. | §40-41 читати Відвідайте сайти або відділення банку та з’ясуйте : які види депозитів вони пропонують, які умови отримання кредиту для фізичних осіб. |
Географія
10 -А | Тема. Практична робота 5. Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку. | Виконання завдань. Підручник, ст. 166 | Повт.параграф 30 - 33 |
Захист Вітчизни
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
19.03 | Захист Вітчизни | Перша медична допомога хворим,догляд за ними. | Знати: захворювання серцево – судинної системи,алгоритм надання першої домедичної допомоги постраждалому. Уміти: розрізняти основні ознаки захворювань серцево – судинної системи. | Тема 14,сторінка 419 – 426 опрацювати матеріал за темою «Перша допомога при гострих порушеннях дихання та під час зупинки серця» |
Мистецтво
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Мистецтво | 18.03. 2020 | Скульптура Кореї | Знаю: особливості мистецтва Кореї; найвідоміші скульптурні композиції Кореї; Умію: Застосовувати знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів. | Підготувати презентацію / або доповідь «Скульптура Кореї» |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти |
17.03 19.03 | Фізична культура | Волейбол | Правила гри,пресування гравців на майданчику, прийом та передача м’яча |