ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Українська мова та література
9-Б | ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. |
17.03 | Укр. мова | Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв*язком. | Знає правила, уміє знаходити складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв*язком. | Виписати з худож. літератури приклади речень із сполучник. і безсполучник. зв*язком. | |
19.03 | Укр. мова | Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв*язку. | Знає правила. Уміє правильно розставляє розділові знаки | Скласти речення із сполучник. і безсполучник. зв*язком. | |
16.03 | Укр. літ. | Т. Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…» Викриття конформізму значної частини укр.. еліти. | Знає культурні й політичні чинники, що спонукали поета до написання твору. Уміє визначати тему та головну думку твору. | Читати Т. Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим», аналіз твору | |
18.03 | Укр. літ. | Настроєві інтонації послання «І мертвим, і живим, і ненародженим…» | Знає особливості композиції твору. Уміє визначати різні настроєві інтонації твору. | Вивчити напам*ять уривок із твору. |
Алгебра
9-Б | Алгебра | 16.03 | Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь | Збірник задач і контрольних робіт 9 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2011 Варіант 2 сторінка 63 №№ 154, 155, 156 | Формування вміння застосовувати рівняння та системи рівнянь до розв’язування різноманітних задач. Формування умінь застосовувати алгоритми розв’язування задач |
19.03 | Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь | Збірник задач і контрольних робіт 9 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2011 Варіант 2 сторінка 63 №№ 157, 158, 159 |
Геометрія
9-Б | Геометрія | 17.03 | Довжина кола і дуги кола. Площа круга і його частин | Геометрія 9 (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2017 Пункт 7 повторити №№ 7.3(1) 7.5 7.10 7.13(а) | Формування навичок знаходження довжини кола та його частин та площі круга та його частин. Формування практичного застосування цих навичок | |
20.03 | Розв’язування задач з правильними многокутниками | Збірник задач і контрольних робіт 9 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2011 Варіант 3 №№ 99, 100, 101, 102 |
Англійська мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Англійська мова | Модальні дієслова | Учні повинні знати та використовувати модальні дієслова: can, make, let | Скласти та записати у зошит 10 речень із модальними дієсловами |
16.03.2020 | Англійська мова | Повторення граматичних конструкцій із сполучником if | Учні повинні знати та вміти використовувати при перекладі речень сполучник if | Виконати письмово у зошиті завдання A,B,D, стор.175-176 |
17.03.2020 | Англійська мова | Урок утворення діалогів | Учні повинні знати та вміти утворювати діалоги на довільну тему | Вигадати діалог на довільну тему |
18.03.2020 | Англійська мова | Написання електронних листів | Учні повинні знати та вміти писати електронні листи | Написати електронний лист другові |
19.03.2020 | Англійська мова | Електронні пристрої | Учні повинні знати назви електронних пристроїв на англійській мові та вміти утворити з ними речення | Скласти діалог на тему « Де краще купити сучасний мобільний телефон» |
20.03.2020 | Англійська мова | Урок-дискусія: інтернет-користь чи шкода? | Учні повинні знати та вміти як вести дискусію по темі: інтернет-користь чи шкода? | Підготувати доповідь на тему: інтернет-користь чи шкода? |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020. | Німецька мова | Повторення питальних слів | Учні повинні знати питальні слова: was?(що?) Wo? (де?),Warum? (чому?), Wohin?(куди?) wann ? (коли?) та застосовувати їх у реченнях | Скласти і записати у зошит 8 речень із питальними словами |
16.03.2020 | Німецька мова | Подорожі | Учні повинні знати цілі подорожі та вміти розповідати про наміри стосовно своєї подорожі | Скласти та записати у зошит діалог на тему « Моя подорож». |
19.03.2020 | Німецька мова | Географічні власні назви | Учні повинні знати назви країн на німецькій мові та вміти використовувати їх при перекладі. | Вивчити назви країн на сторінці 118, вправа 4б |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
16.03 | Зарубіжна література | Бернард Шоу. Особливості світогляду Б.Шоу | Знати ознаки «нової» і «старої» драми, уміти їх знаходити у художньому творі | Опрацювати матеріал підручника с.253-256 (усно). Прочитати І-ІІ дії п'єси Б.Шоу «Пігмаліон» |
19.03 | Зарубіжна література | Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі «Пігмаліон» | Знати ознаки «інтелектуальної драми». Уміти давати розгорнуту характеристику героям згідно їх вчинків | Прочитати ІІІ-ІV дії п'єси Б.Шоу «Пігмаліон» |
Історія України
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
17.03 | Історія України | Українські землі у складі Польщі. | Знати: зміст понятть : Східні креси,Пацифікація, Сокальський кордон,Осадництво, Парцеляція. Вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Вміти: синхронізувати події політичного, соціально-економічнго та культурного життяукраїнських земель у складі Польщі. Використовувати карту як джерело інформації. | §28 ст. 181-185. Атлас ст.16 Скласти хронологічну таблицю |
19.03 | Історія України | Українські політичні партії та організації. | Знати:зміст понять Інтегральний націоналізм, український націоналістичний рух.Особливості та головні ознаки національної політики Польщі що до українського населення. Формування ідейних течій українського руху в західноукраїнських землях. | §28 ст185-189 Скласти хронологічну таблицю |
Всесвітня історія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: |
13.03 | Всесвітня історія | Спроби модернізації Османської Імперії. | Знати: зміст понятть : Танзімат, нові османи, молодотурки, тюркізм, причини та перебіг подій й наслідки революцій в Османській Імперії та Ірані. Вміти: показувати на карті Османську Імперію, тлумачити та застосовувати поняття та терміни, висловлювати власну думку щодо впливу релігії на державу. |
20.03 | Всесвітня історія | Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. | Знати:зміст понять Міжнародні відносини, союз трьох імператорів, гонка озброєнь. Причини утворення Троїстого союзу,оформлення франко – російського альянсу,роль провідних держав у міжнародних відносинах Вміти:показувати на карті колоніальний поділ світу,давати оцінку міжнародним конфліктам, формулювати та висловлювати власну думку щодо цих подій. |
Правознавство
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
19.03 | правознавство | Адміністративна відповідальність неповнолітніх | Знати: особливості адміністативної відповідальності неповнолітніх, знати поняття : адміністративне правопорушення, адміністративне стягнення; види адміністративних правопорушень та сягннь. Вміти: Характеризувати адміністративну відповідальність неповнолітніх, висловлювати судження що до адміністративних правопорушень, розв’язувати правові ситуації. | §23 Виписати види відповідальності неповнолітніх. |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Хімія | Вуглеводи: Глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості. | Знати молекулярні та структурні формули. Уміти розрізняти молекули вуглеводів за складом. | Опрацювати §36(усно) ст.202 №444, №443(письмово) |
18.03.2020 | Хімія | Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. | Знати склад та фізичні властивості крохмалю та целюлози. Уміти порівнювати крохмаль і целюлозу. | Опрацювати §37(усно) ст.216 №461(письмово) |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | фізика | Закон всесвітнього тяжіння. | - гравітаційна взаємодія, -закон всесвітнього тяжіння, -сила тяжіння, -прискорення вільного падіння, -формули для сили тяжіння і закона всесвітнього тяжіння | -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-9» опрацювати §33,відповісти на контрольні питання, |
17.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Закон всесвітнього тяжіння». | виконати Впр.33(1-3) |
18.03.2020 | фізика | Рух тіла під дією сили тяжіння. | -знати формули для обчислення руху тіла, що кинуто вертикально вгору, вниз або горизонтально | за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-9» опрацювати §34 п.1-3,відповісти на контрольні запитання |
20.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | Послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Рух тіла під дією сили тяжіння». | виконати Впр.34(2-4) |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Біологія | Еволюція людини. Етапи еволюції людини. | Знати еволюцію органічного світу. Уміти аналізувати та порівнювати. | Опрацювати § 48 (усно), виписати предків людини |
18.03.2020 | Біологія | Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя | Знати основні гіпотези життя. Уміти порівнювати слабкі та сильні сторони основних гіпотез життя. | Опрацювати § 49 (усно), виписати гіпотези походження життя |
20.03.2020 | Біологія | Основи еволюційної філогенії та систематики | Знати поняття систематика, філогенія, таксон. Уміти порівнювати, аналізувати й узагальнювати | Опрацювати § 50 (усно), виписати терміни |
Інформатика
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03. 2020 | Інформатика | Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології | Учень уміє пояснювати поняття «персональне навчальне середовище», «хмара», «хмарні технології»; описувати елементарні алгоритми дій під час роботи у хмарному середовищі; виконувати найпростіші дії у хмарному середовищі. | Підручник інформатика 9 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити в підручнику §9.1 сторінки 237-244 |
19.03. 2020 | Інформатика | Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. Опитування з використанням онлайн-форм | Учень уміє описувати сервіси публікації документів; офісні веб-програми, онлайн-системи для конструювання сайтів; сервіси створення електронних закладок, створювати та публікувати документи з використанням безкоштовних інтернет-середовищ. | Підручник інформатика 9 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчитив підручнику §9.2 сторінки 200-205, виконати завдання на сторінці 255-256, та надіслати на електронну адресу lysenkoa961@gmail.com |
Географія
9-Б | Тема. Харчова промисловість. учень називає галузі харчової промисловості; пояснює фактори їх розміщення; характеризує роль галузі у формуванні експортного потенціалу країни та задоволенні життєвих потреб населення; показує на карті найбільші центри та підприємства харчової промисловості. |
Трудое навчання
16.03 | Нове життя старим речам. | Вирізняти за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів. Уміти планувати роботу з виконання проєкту. | Подивитись моделі-аналоги. |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
16.03 18.03 19.03 | Фізична культура | Волейбол | Пересування та взаємодія гравців. Прийом та передача м’яча знизу . | Комплекс ЗРВ Вправи з м’ячем |