Дата уроку | Предмет | Тема уроку | Знати, уміти | Домашнє завдання |
П’ятниця 13.03. | Я пізнаю | Математика. | Знати алгоритм | с.27-29 виконати |
Я пізнаю світ | Привітне слово дорожче від золота | Знати поняття та вміти складати текст-опис | с. 30- 32 читати, переказувати, с.33 виконати завдання |
Я пізнаю світ | За лаштунками театру. Видатні українці. Богдан Ступка | Ознайомитися з текстом про театр, а також про видатного українця Богдана Ступку. Уміти визначати головну думку тексту, читати тексти в ролях | с.34-39 прочитати, відповісти на запитання |
Українська мова | Науково-популярний текст «Службові слова». Прийменники. Сонорні приголосні | Знати поняття «сонорні приголосні», «службові слова», «прийменник», уміти визначати їх в тексті | с.33-38 ДЗ с16-19 |
Понеділок 16.03. (26 тиждень) | Я пізнаю світ | Ніщо не коштує так дешево й не цінується так дорого, як увічливість | Уміти спілкуватися з однолітками, знати слова ввічливості | с. 1-3 читати, переказувати, с.4 виконати завдання |
Я пізнаю світ | Тарас Шевченко – видатний народний поет | Знати відомості про життя поета, уміти виразно читати поезії автора | с.5-8 виконати завдання |
Математика | Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 7. Задачі на розкриття змісту ділення. Чотирикутник | Знати таблицю множення на 7, алгоритм розв’язування задач на розкриття змісту ділення. Уміти розв’язувати задачі такого виду | с.24-27 виконати завдання, тренажер с.1-2 |
Українська мова | Науково-популярний текст «Службові слова». Прийменники. Сонорні приголосні | Знати поняття «сонорні приголосні», «службові слова», «прийменник», уміти визначати їх в тексті | ДЗ с.20-24 читати, тренажер с.7 |
Вівторок 17.03. | Я пізнаю світ | Розділення сумішей | Знати поняття «речовина», «суміш», способи розділення сумішей, уміти розділяти суміші різними способами | с.9-15 виконати завдання |
Я пізнаю світ | Сходинками до математичного Олімпу | Уміти складати план розв’язування задач | с.16-18 виконати завдання |
Математика | Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 7. Задачі на розкриття змісту ділення. Чотирикутник | Знати таблицю множення на 7, алгоритм розв’язування задач на розкриття змісту ділення. Уміти розв’язувати задачі такого виду | с.28-32 виконати завдання, тренажер с.3-4 |
Українська мова | Службові слова. Сонорні приголосні. Вірші Тараса Шевченка | Знати відомості про життя поета, уміти виразно читати поезії автора | с.1-7, ДЗ с. 3-4 |
Середа 18.03. | Я пізнаю світ | Речовини та суміші в природі | Знати поняття «вода», «повітря», «ґрунт», уміти зображувати схему кругообігу води в природі | с.19-24виконати завдання |
Я пізнаю світ | Математика. Твої відкриття | Уміти знаходити частину від числа, розв’язувати логічні задачі | с.25-27 виконати завдання |
Українська мова | Службові слова. Сонорні приголосні. Іван Франко – видатний письменник і науковець. Вірші Івана Франка | Знати відомості про життя письменника, уміти виразно читати поезії автора | с.8-15 ДЗ с.5-6 |
Четвер 19.03. | Математика | Нумерація трицифрових чисел. Таблиця ділення на 7. Задачі на розкриття змісту ділення | Знати таблицю множення на 7, алгоритм розв’язування задач на розкриття змісту ділення. Уміти розв’язувати задачі такого виду | с.33, тренажер с.5-6 |
Я пізнаю світ | Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як увічливість | Уміти виділяти головне в тексті, розв’язувати конфлікти мирним шляхом | с.28-30 читати, переказувати, с.31 |
П’ятниця 20.03. | Я пізнаю світ | За лаштунками театру | Знати правила поведінки у театрі | с.32-37 читати, відповідати на запитання |
Я пізнаю світ | Спостереження в природі. Вода | Уміти виділяти головне, відповідати на запитання за текстом | с.38 виконати завдання |
Українська мова | Міркування за оповіданням Василя Сухомлинського «Кінь утік». Іван Франко – видатний письменник і науковець. | Уміти складати текст- міркування, знати відомості про життя і творчий шлях Івана Франка | с.16-23 ДЗ с.7-8 |