ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Українська мова
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. | |
11- А (1 та 2 групи) | 13.03 | УКР.МОВ. | Книжна й розмовна лексика. | Знає види стилів та розрізняє їх. Уміє доречно використовувати різні стилі. | Параграф 40, С. 169-170, Впр. 318 |
17.03 | УКР.МОВ. | Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. | Знає стилістичну роль неологізмів і застарілої лексики. Уміє редагувати текст. | Параграф 41, С. 180-181, Впр. 338 | |
19.03 | УКР.МОВ. | Контрольне есе на тему : « Безпека – цінність для людини й людства» | Знає структуру есе. Уміє застосовувати практично теоретичний матеріал. | Написати есе на тему: « Безпека – цінність для людини й людства» | |
20.03 | УКР.МОВ. | Стилістичні можливості фразеологізмів. | Знає як доречно використовувати стилістично забарвлені лексичні та фразеологічні засоби. Уміє практично застосовувати знання. | Параграф 42опрацю-вати, Впр.348 |
Українська література
11-А | ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. |
16.03 | Укр. літ. | Творчий шлях Л. Костенко | Знає основне з життя і творчості Л. Костенко. Уміє висловлювати власні судження про життя і творчість Л. Костенко | Життєвий і творчий шлях Л. Костенко | |
17.03 | Укр. літ. | «Страшні слова, коли вони мовчать…» Л. Костенко – ліричні роздуми про значення слова в житті людини. | Знає образи-символи, уміє визначати художні особливості твору. | Вивчити напам*ять «Страшні слова, коли вони мовчать…» ЛіниКостенко |
Алгебра
11-А | Алгебра і початки аналізу | 16.03 | Елементи комбінаторики: перестановки, розміщення, комбінації | Математика 11 клас. Підручних для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту ( О. М. Афанасьєва, Я. С. Бродський…) Пункт 21: скласти конспект; розглянути всі наведені приклади | Формування вмінь оцінювати шанси настання тих чи інших подій |
17.03 | Підготовка до ЗНО | Osvita.ua, ЗНО Тести основної сесії 2017-2019. Частини 1-3, відповіді з повним обгрунтуванням | Перевірка рівня сформованості практичних компетентностей з математики, формування навичок застосування математики, широкого систематичного застосування методу математичного моделювання, введення понять, виявлення зв’язків між ними, характеру ілюстрацій, забезпечення прикладної спрямованості |
Геометрія
11-А | Геометрія | 18.03 | Повторення (розв’язування задач). Підготовка до ЗНО) | Osvita.ua, ЗНО Тести основної сесії 2017-2019. Частини 1-3, відповіді з повним обгрунтуванням | Перевірка рівня сформованості практичних компетентностей з математики, формування навичок застосування математики, широкого систематичного застосування методу математичного моделювання, введення понять, виявлення зв’язків між ними, характеру ілюстрацій, забезпечення прикладної спрямованості |
Історія України
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
19.03 | Історія України | Помаранчева революція | Знати: зміст понять : Помаранчева Революція; природу походження , рушійні сили та та значення Революції, державотворчі процеси та та зміни в устрої України. Вміти: синхронізувати події що відображають трансформаційні процеси та державотворення в Україні , використовувати історичну карту для реконструкції подій. Характеризувати політичну діяльність В.Ющенко. | §22 ст. Атлас ст.15 Скласти хронологічну таблицю |
Всесвітня історія
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Всесвітня історія | 16.03. 2020 | Міжнародні відносини періоду «холодної війни» | Знаю: - періодизацію «холодної війни», трактовку понятть: «холодна війна», «гонка озброєнь», «ядерна війна». Умію: -розташовувати в хронологічній послідовності події «холодної війни» | Читати § 19, п. 1-5 виконати письмово завдання №1, 2, 3 на с. 184 |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
17.03 | Зарубіжна література | Ернест Гемінгвей «Старий і море». Віхи життя і творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е.Гемінгвея. | Знати факти з життя письменника, які вплинули на його світогляд. Уміти визначати поняття «притча», «підтекст», «індивідуальний стиль письменника», «ліричний монолог». | Прочитати повість Е.Гемінгвея «Старий і море». Підготувати презентацію про життя та творчість письменника. |
Англійська мова
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Англійська мова | Тваринний та рослинний світ | Знати значення, правопис лексичних одиниць теми. | Написати діалог за даною темою |
16.03 | Англійська мова | Краєвид, навколишнє середовище | Уміти правильно вживати тематичну лексику | Написати лист другові про свій край. |
17.03 | Англійська мова | Охорона навколишнього середовища | Вміти підтримувати бесіду за темою | Написати діалог за темою |
18.03 | Англійська мова | Стихійні лиха | Розуміти ключову інформацію в тексті | Скласти розповідь про стихійні лиха в Україні |
19.03 | Англійська мова | Космічний простір та природній феномен | Вміти розрізняти факти та думку | Написати статтю в газету про природні феномени |
20.03 | Англійська мова | Допоможемо навколишньому середовищу | Вміти доводити свою думку | Написати свої ідеї щодо охорони навколишнього середовища |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Німецька мова | Повторення питальних слів | Учні повинні знати питальні слова: was?(що?) Wo? (де?),Warum? (чому?), Wohin?(куди?) wann ? (коли?) та вміти застосовувати їх у реченнях | Скласти і записати у зошит 8 речень із питальними словами |
17.03.2020 | Німецька мова | Україна | Учні повинні опрацювати текст на сторінках 110-111, вправа 5 та вміти перекладати його на українську мову | Підготувати переказ тексту на сторінках 110-111, вправа 5. |
20.03.2020 | Німецька мова | Урок усного мовлення | Учні повинні знати та вміти створювати діалоги на довільну тему за допомогою вивчених раніше слів | Скласти діалог на довільну тему |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | фізика | Фотохімічна дія світла. | знати застосування фотохімічної дії світла в техніці та в природі. | за підручником В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий «Фізика-11» опрацювати §34,відповісти на контрольні питання, виконати Впр.34(10) |
17.03.2020 | фізика | Корпускулярно-хвильовий дуалізм. Шкала електромагнітних хвиль. | знати за якими ознаками хвилі розташовані на шкалі електромагнітних хвиль. | за підручником В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий «Фізика-11» опрацювати §35 п.1-2,відповісти на контрольні питання, виконати Впр.35((1-2) |
18.03.2020 | фізика | Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів. | знати властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів, та їх застосування в житті людини. | за підручником В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий «Фізика-11» опрацювати §35,п.3-5,відповісти на контрольні питання, виконати Впр.35(5-6) |
Астрономія
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | астрономія | Звичайні, подвійні, фізично-змінні зірки. | Знати які зорі називають звичайними, подвійними, фізично-змінними, що таке цефеїди та їх види | За підручником М.П.Пришляк «Астрономія-11» опрацювати стор. 80-83,відповісти на контрольні запитання. |
20.03.2020 | астрономія | Еволюція зірок. | Знати, які космічні об’єкти називають білими карликами, нейтронними зорями,чорними дірками. | За підручником М.П.Пришляк «Астрономія-11» опрацювати стор. 84-88,відповісти на контрольні запитання. |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Біологія | Антропічний вплив на Гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів. | Знати екологічні проблеми в Україні. Уміти оцінювати ступінь забруднення. | Опрацювати § 49 (усно), виписати терміни |
19.03.2020 | Біологія | Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки | Знати екологічні проблеми в Україні. Уміти моделювати способи утилізації відходів. | Опрацювати § 50 (усно), виписати терміни |
20.03.2020 | Біологія | Антропічний вплив на біорізноманіття | Знати екологічні проблеми в Україні. Уміти охарактеризувати наслідки довкілля для живих організмів. | Опрацювати § 51 (усно), виписати терміни |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Хімія | Ферум. Залізо. Фізичні та хімічні властивості | Знати хімічні та фізичні властивості Феруму. Уміти давати повну характеристику елемента за положенням у періодичній системі хімічних елементів | Опрацювати §36(усно) ст.183 №520 (письмово) |
19.03.2020 | Хімія | Якісні реакції на деякі йони | Знати якісні реакції Уміти визначати в розчинах йони Феруму (2+), Феруму (3+). | Опрацювати §37(усно) ст.191 №530 (письмово) |
20.03.2020 | Хімія | Практична робота №1 Дослідження якісного складу солей | Уміти досліджувати якісний склад солей | Опрацювати Практичну роботу (письмово) |
Захист Вітчизни
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
19.03 | Захист Вітчизни | Перша допомога при отруєннях і укусах. | Знати:ураження сильнодіючими отруйними речовинами,укусами комах,їх профілактика і перша допомога. Антидоти,їх використання. Уміти: надавати першу медичну допомогу при укусах,отруєннях. | $ 15,сторінка 98 -109, Відповісти на питання сторінка 109 |
Інформатика
Дата | Тема | Знати, уміти | Домашне завдання | Примітка |
13.03.2020 | Передавання електронних документів. Зберігання електронних документів | Ознайомитись зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» | Знайти інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google. | https://learningapps.org/display?v=pwsy29wvk19 |
18.03.2020 | Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс. | 1. Що таке ключ? 2. Яка різниця між особистим та відкритим ключем? 3. Які ще існують ключі? 4. Яким чином здійснюється генерація ключів? 5. Що таке сертифікат ключа? | Знайти інформацію і підготувати виступ про те яким чином можна спільно виконувати завдання за допомогою сервісів Google. Виконати вправу «Офісна техніка» за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pcuw7sbtt19 | https://learningapps.org/display?v=pwsy29wvk19 |
20.03.2020 | Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій. | Що таке: Інформаційне середовище. Інформаційна загроза. Інформаційна небезпека. Інформаційний захист. Інформаційна безпека особистості. Інформаційна безпека суспільства. | Скласти перелік загрозякі можуть носити зовнішній або внутрішній характер | https://drive.google.com/file/d/1LzHxjXf4CJ6XpUA2yFK6TJ9XlJwoM3wJ/view |
Технології
Дата | Тема | Знати, уміти | Домашне завдання |
16.03.2020 | Заклепкове і зварне з'єднання. | Характерні особливісті нерознімних з'єднань. Типи заклепок і їх розміри. | виконати дворядний шаховий заклепковий шов з двома накладками. ГОСТ 10299-80. |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
16.03 18.03 19.03 | Фізична культура | Волейбол | Вибирати місце для передач. Нижня пряма подача. | Правила гри. |