ХІ тиждень 25.05-29.05
Х тиждень 18.05-22.05
ІХ тиждень 12.05-15.05
VIII тиждень 4.05-8.05
VII тиждень 27.04-30.04
VI тиждень 21.04-24.04
V тиждень 13.04-17.04
IV тиждень 06.04-10.04
ІІІ тиждень 30.03-3.04
ІІ тиждень 23.03-27.03
І тиждень 13.03-20.03
Українська мова
Дата | Назва предмету | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Українська мова | Розвиток мовлення. Інтерв’ю в публіцистичному стилі | Знати, що таке інтерв’ю, як жанр журналістики. Вміти брати інтерв’ю у співрозмовника | Підручник – сторінка 210 - 213, вправа 377 |
19.03 | Українська мова | Вставні слова, словосполучення і речення | Знати, що таке вставні слова, як мовні одиниці, групи вставних слів. | Параграф 33, вправа 382 |
20.03 | Українська мова | Розвиток мовлення. Складання діалогів із використанням звертань та вставних слів (словосполучень) | Вміти складати та розігрувати діалоги з використання вставних конструкцій | Підручник – сторінка 220, вправа 391 |
Українська література
8-Б | ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ. УМІТИ. | ДОМ. ЗАВД. |
17.03 | Укр. літ | Портрети школярів-підлітків з повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» | Знати сюжет твору, уміти характеризувати образи героїв твору | Читати «Шпага Славка Беркути» Ніна Бічуя с. 154 опрацювати питання | |
19.03 | Укр. літ | Проблеми дорослішання вповісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути» | Знати про труднощі дорослішання, уміти визначати моральні людські чесноти | Читати «Шпага Славка Беркути» Ніна Бічуя с.164 -165 опрацювати питання |
Алгебра
8-Б | Алгебра | 18.03 | Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені | Збірник задач і контрольних робіт 8 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2010 Варіант 2: №№ 88, 89, 90,91 | Формування умінь вільно виконувати основні види перетворень і раціональних виразів |
19.03 | Арифметичний квадратний корінь, властивості і графік | Алгебра 8 А. Г. Мерзляк, В.Б.Полонский… Гімназія, 2016 Пункт 17, скласти конспект |
Геометрія
8-Б | Геометрія | 19.03 | Площа трапеції | Геометрія 8 (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2016 Пункт 23: скласти конспект, розібрати наведені приклади | Розвиток умінь працювати з підручником, опрацьовувати математичні тексти |
20.03 | Площі фігур (розв’язування задач) | Збірник задач і контрольних робіт 8 клас (А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, …) Гімназія, 2008 Варіант 3 №№ 285, 288, 293, 294 | Формування здатності застосовувати математичні методи у процесі розв’язування задач |
Історія України
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Історія України | 18.03. 2020 | Виступ Івана Мазепи. П. Орлик та його Конституція | Знаю: – дати укладення угоди між Іваном Мазепою і Карлом ХІІ, Конституції Пилипа Орлика; Умію: -–визначати причини і наслідки періоду «Руїни», військово-політичного виступу Івана Мазепи; -обґрунтувати власні судження про діяльність козацьких гетьманів, кошових отаманів, діячів церкви та культури. | Опрацювати § 23, виконати письмово в зошиті завдання № 1, 2, 4, 5 на с. 201. |
Всесвітня історія
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Всесвітня історія | 18.03. 2020 | Просвітництво і промислова революція | Знаю: - час епохи Просвітництва, початку індустріальної (промислової) революції; Умію: -розташовувати в хронологічній послідовності відомості про індустріальну революцію, добу Просвітництва | Читати § 22, Виписати терміни; виконати письмово завдання №13 на с. 191 |
Харківщинознавство
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти: | Д\З |
20.03 | Харківщинознавство | Адміністративно територіальний устрій Слобідської України | Знати: зміст понятть : губернія, губернське управління, намісництво. Зміни що сталися в адміністративно- територіальному устрої Слобідської України. Вміти: визначати хронологічну послідовність подій, описувати та розрізняти герби Харкова та Харківської Губернії, показувати на карті територію Харківської губернії. | §22 читати Скласти хронологічну таблицю та схему губернського управління. |
Англійська мова
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Англійська мова | Як змінилося моє життя | Уміти розповідати про факти зі свого життя та плани на майбутнє | Вправа 2 сторінка 32 вибрати правильно варіант, вправа 3 сторінка 32 доповнити речення, вправа 5 сторінка 32 дати відповіді (SB) |
16.03 | Англійська мова | Як змінилося моє життя | Вміти давати відповіді на запитання | Вправа 2 сторінка 26 заповнити пропуски , вправа 3,4 сторінка 26 доповнити речення (WB) |
17.03 | Англійська мова | Найщасливіші люди на землі | Утворювати прикметники з іменників | Вправа 1,2 сторінка 33 утворити прикметники (SB) |
18.03 | Англійська мова | Найщасливіші люди на землі | Описувати місця та людей за допомогою прикметників | Вправа 1,2,3 сторінка 27 доповнити речення. (WB) |
19.03 | Англійська мова | Найщасливіші люди на землі | Описувати місця та людей за допомогою прикметників | Вправа 4,5 сторінка 27 доповнити тексти. (WB) |
20.03 | Англійська мова | Куди сходити разом? | Використовувати фраз для запрошення. | Вправа 3 сторінка 34, прочитати діалог, дати відповіді. (SB) |
Німецька мова
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | Німецька мова | Повторення модальних дієслів | Учні повинні знати модальні дієслова:wollen (хотіти), sollen (повинен). | Скласти та записати у зошит 7 речень із модальними дієсловами sollen (3 речення),wollen (4 речення). |
18.03.2020 | Німецька мова | Подорожі | Учні повинні знати цілі подорожі та вміти розповідати про наміри стосовно своєї подорожі. | Скласти та записати у зошит діалог на тему « Моя подорож». |
20.03.2020 | Німецька мова | Німеччина | Учні повинні опрацювати текст на сторінці 130, вправа 4 та опираючись на зміст тексту, учні повинні вміти розповідати про основні відомості про Німеччину. | Переказати текст на сторінці 130, вправа 4. |
Фізика
Дата уроку | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03.2020 | фізика | Паралельне з’єднання провідників. | - уміти зображати на схемі паралельно з’єднані провідники, -знати закони паралельного з’єднання провідників | -за підручником В.Г.Бар’яхтар,С.О.Довгий «Фізика-8» опрацювати §32,відповісти на контрольні питання, |
16.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Паралельне з’єднання провідників». | -опрацювати п.5,с.173(алгоритм розв’язування задач), - виконати Впр.32(2-4) |
20.03.2020 | фізика | Розв’язування задач. | послуговуючись алгоритмом розв’язувати типові задачі за темою «Паралельне з’єднання провідників». | -виконати Впр.32(5-6) |
Хімія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03.2020 | Хімія | Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами | Знати – хімічні властивості солей. Уміти використовувати таблицю розчинності солей. | Опрацювати § 38(усно) ст.212 №7, №8(письмово) |
17.03.2020 | Хімія | Амфотерні оксиди та гідроксиди | Знати хімічні властивості амфотерних оксидів та гідроксидів. Уміти називати амфотерні гідроксиди за сучасною українською номенклатурою. | Опрацювати §39(усно) ст.216 №7(письмово) |
Біологія
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
17.03.2020 | Біологія | Сенсорні системи смаку і нюху | Знати особливості будови смакової і нюхової сенсорної системи. Уміти характеризувати та розпізнавати елементи сенсорних систем за малюнками, муляжами та моделями | Опрацювати § 45 (усно), виписати терміни |
19.03.2020 | Біологія | Сенсорні системи рівноваги та руху | Знати особливості будови сенсорної системи рівноваги та руху Уміти характеризувати та розпізнавати елементи сенсорних систем за малюнками, муляжами та моделями | Опрацювати § 46 (усно), виписати терміни |
Зарубіжна література
ДАТА | ПРЕДМЕТ | ТЕМА | ЗНАТИ, УМІТИ | ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
17.03 | Зарубіжна література | Бароко в Україні | Знати про особливості барочної культури в Україні. Уміти визначати основні ознаки бароко | Опрацювати матеріал підручника с.210-215, відповісти на питання №1-5 на с.215 (письмово у зошиті) |
19.03 | Зарубіжна література | Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник». Символіка твору. | Знати про утілення провідних тем барокової літератури у творчості поета. Уміти знаходити символи, метафори, гіперболи у поетичному творі | Опрацювати матеріал підручника с.216-218, відповісти на питання №1-4 на с.218 (письмово у зошиті) |
Інформатика
Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
16.03. 2020 | Інформатика | Величини логічного типу, операції над ними. | Розумієпризначення мови програмування та основних її елементів. Наводить приклади сучасних мов програмування. Розуміється на логічних операціях: заперечення, конʼюнкція, дизʼюнкція. | Підручник інформатика 8 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчити §6.3 сторінки 195-199, виконати завдання в зошиті сторінка в підручнику 199 №1, 2, 5. |
18.03. 2020 | Інформатика | Алгоритми з розгалуженням для опрацювання величин. | Учень уміє описувати алгоритми різними способами, використовуючи різні базові структури алгоритмів, розрізняє структури повторення та розгалуження. | Підручник інформатика 8 клас Ривкінд Й.Я.. Вивчитив підручнику §6.4 ст. 200-205, виконати завдання в зошиті сторінка в підручнику 199 №4, 10. |
Географія
8 –Б | Тема. Геоекологічна ситуація в Україні. Основні забруднювачі навколишнього середовища. Геоекологія — наукова дисципліна, що досліджує взаємодію людини з навколишнім середовищем (вплив середовища на людину і людини на природу) в просторі — проживання і життєдіяльність у географічній оболонці, ландшафтах та їх компонентах. На екологічну ситуацію в країні впливають несприятливі природні процеси і явища (паводки, лісові пожежі, смерчі, посухи тощо), нераціональна господарська діяльність людини, інтенсивна діяльність промислових та сільськогосподарських підприємств. Види й основні джерела забруднення навколишнього середовища Шляхи вирішення екологічних проблем Одна країна не зможе вирішити всіх екологічних проблем. Тільки об’єднання країн зможе «вилікувати» нашу планету і повернути їй первозданний вигляд, а для цього необхідне: 1.Зменшення побутових і виробничих відходів. Особливо пластикового посуда. ЇЇ замінять на паперову. 2.Проведення досліджень по виведенню бактерій, які харчуються пластиком. 3.Очищення стічних вод. 4.Перехід до чистих джерел енергії. Використання вітрової, сонячної енергії та гідроелектростанцій. 3.Охорона і відновлення земель і лісів. Проводити висаджування нових лісів в місцях вирубки.. 4.Постійна агітація на користь екології. 5. Ліквідація наслідків техногенної діяльності людини і зменшення шкідливих викидів. 6.Будівництво спеціальних заводів для повної утилізації всіх видів відходів. 7.Перехід транспорту на установки, що працюють на газу,електриці, акумуляторах і воді. | 1. Що називають геоекологічною ситуацією? 2. Які чинники впливають на формування геоекологічної ситуації? 3. Охарактеризуйте вплив основних забруднювачів навколишнього природного середовища на його окремі компоненти. 4. У яких регіонах України екологічна ситуація найбільш несприятлива і чому? 5. Оцініть, яка геоекологічна ситуація склалася у Харківській області. Яких заходів потрібно вжити, щоб змінити її на краще? | Опр. параграф 40, пит. 3 ст.207 (усно), виконайте дослідження за завданнями на ст.207 – 208 (письм.) |
Мистецтво
Предмет | Дата | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
Мистецтво | 16.03. 2020 | Музика класицизму. Творчість представників віденської класичної школи: Й. Гайдна, В.-А.Моцарта, Л.ванБетховена. | Знаю: особливості стилів мистецтва (бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм) Умію: Застосовувати знання і вміння щодо стилів і напрямів мистецтва у художньо-творчій діяльності, при виконанні індивідуальних і групових проектів. | Слухати композиції представників віденської класичної школи: Й. Гайдна, В.-А.Моцарта, Л.ванБетховена. |
Основи здоров'я
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
17.03 | Основи здоров’я | Соціальні чинники здоров’я. | Знати : фактори ризику статевого дозрівання,вплив шкідливих звичок на організм підлітка. Уміти : наводити приклади власної відмови від шкідливих звичок,відрізняти інфекції ,що поширюються статевим шляхом. | $ 8,сторінка 73- 80 |
Трудове навчання
17.03 | Текстильні квіти. | Добирати конструкційні матеріали та інструменти. Уміти виготовляти шаблони деталей. | Подивитись моделі-аналоги. |
Фізична культура
Дата | Предмет | Тема | Знати,уміти | Д/з |
17.03 19.03 20.03 | Фізична культура | Футбол | Відбирання м’яча, фінти,удари по м’ячу. | Комплекс ЗРВ Відпрацювати фінти. |