Дата | Предмет | Тема | Знати, уміти | Домашнє завдання |
13.03 | Математика | Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. | Знати прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Уміти розвʼязувати задачі на пропорційне ділення | Завдання 839-840, стор. 136 усно Завдання 841, стор. 136 розвʼязати приклади Завдання 847-848, стор. 137 розвʼязати приклади, задачу |
| Літературне читання | Особливості пʼєси-казки як жанру. Будова пʼєси. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга) | Знати особливості пʼєси-казки як жанру, будову пʼєси. | Стор.129-133 читати виразно. Відповідати на запитання |
| Англійська мова | Оповідання «Принц та жебрак» | Читати виразно першу частину тексту, підкреслити невідомі слова, перекласти їх. | Сторінка 76 (РВ) |
16.03 | Математика | Складання і розвʼязування задач на пропорційне ділення | Уміти складати і розвʼязувати задачі на пропорційне ділення; розвʼязувати рівняння та нерівності | Завдання 851, стор. 137 скласти і розвʼязати задачу Завдання 852, стор. 138 розвʼязати рівняння Завдання 853, стор. 138 знайти значення змінної а, нерівності були істинними Завдання 855 , стор. 138 обчислити зручним способом |
| Літературне читання | Вибіркова інсценізація пʼєси-казки Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга) | Знати особливості пʼєси-казки як жанру, будову пʼєси. Уміти виразно читати в особах | Стор.123-133 підготувати до інсценізації уривок пʼєси-казки (на вибір) |
| Природознавство | Чим схожі всі річки? | Знати частини річки: витік, гирло, річище, річкова долина та басейн річки. Уміти позначати річки на контурній карті | Підручник: стор. 134-135 читати, відповідати на запитання Робочий зошит: стор. 52-53 виконати завдання |
| Українська мова | Дієслова теперішнього часу за числами. Змінювання дієслів теперішнього часу. Дієслова, вжиті у переносному значенні | Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова теперішнього часу за числами | Вправа 290, стор. 147 Опрацювати таблицю Вправа 291 , стор. 148 Скласти і записати словосполучення Вправа 292 , стор. 148 Виписати дієслова-синоніми Вправа 294 , стор. 149-150 Скласти і записати розповідь |
| Англійська мова | Оповідання «Принц та жебрак» | Читати виразно другу частину тексту, підкреслити невідомі слова, перекласти їх, записати у словник | Сторінка 77 (РВ) |
17.03 | Українська мова | Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами | Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова майбутнього часу за числами | Вправа 296, стор.150-151 Опрацювати таблицю Вправа 297, стор. 151-152 Виписати дієслова майбутнього і теперішнього часу Вправа 298, стор. 152 Скласти і записати діалог |
| Англійська мова | Оповідання «Принц та жебрак» | Вивчити нові слова з оповідання. Працювати з словами у тексті | Сторінка 77, завдання Glossary поєднати значення і нові слова(РВ) |
18.03 | Математика | Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. | Знати прийоми усного ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторити ділення з остачею | Завдання 858-859, стор. 138 Усно Завдання 860, стор.138 Знайти значення виразів зручним способом Завдання 865, стор. 139 Розвʼязати задачу Завдання 866, стор.139 Знайти значення виразів |
| Літературне читання | Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розповіді про нас самих» | Знати назви прочитаних у розділі творів та їх авторів; відомості про життя письменників. Уміти визначати головну думку байок; розказувати напамʼять байку Л.Глібова «Зозуля й Півень» | Підручник стор. 134 відповідати на запитання «Читайлик» стор. 47 виконати завдання |
| Українська мова | Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за часами | Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова минулого часу за числами | Вправа 310, стор. 158-159 Опрацювати таблицю Вправа 311, стор. 159 Виписати виділені речення. Визначити головні члени речення Вправа 312, стор. 159 Усно Вправа 313, стор. 159-160 Списати текст, замінивши неозначену форму дієсловами минулого часу |
| Англійська мова | Оповідання «Принц та жебрак» | Вміти розрізняти нові лексичні одиниці. | Вправа 1,2 сторінка 74, ставити слова |
19.03 | Літературне читання | Літературні казки зарубіжних письменників Л.Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…» Життя і творчість О.С.Пушкіна. О.С. Пушкін «Казка про царя Салтана…» | Знати відомості про життя О.С.Пушкіна. Уміти довести, що «Казка про царя Салтана…» належить до чарівних казок | Підручник стор. 135-139 читати виразно, відповідати на запитання |
| Математика | Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове число. Розвʼязування задач і рівнянь | Уміти усно ділити круглі числа на розрядні числа; розвʼязувати задачі і рівняння. Знати прийоми ділення з остачею на двоцифрове число. | Завдання 868, стор. 139 Прочитати пояснення Завдання 869, стор. 140 Знайти частку й остачу Завдання 874, стор. 140 Розвʼязати задачу Завдання 875, стор. 140 Знайти значення виразів |
| Природознавство | Чим відрізняється рівнинна річка від гірської? | Знати у чому полягають відмінності між рівнинною і гірською річками. | Підручник: стор. 136-137 читати, відповідати на запитання Робочий зошит: стор. 54 виконати завдання |
20.03 | Математика | Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розвʼязування і порівняння задач | Знати прийоми письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа. | Завдання 876, стор.140 Розглянути пояснення розвʼязання Завдання 877, стор.140 Знайти частку й остачу Завдання 879, стор.141 Розвʼязати рівняння Завдання 884, стор. 141 |
| Літературне читання | Чарівні перетворення О.С. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (продовження) | Знати імена героїв казки. Уміти довести, що «Казка про царя Салтана…» належить до чарівних казок | Підручник стор. 139-142 читати, відповідати на запитання. «Читайлик» стор. 48 виконати завдання |
| Англійська мова | Оповідання «Принц та жебрак» | Використовувати лексичні одиниці на рівні автоматизму | Вправа 3 сторінка 75, написати речення. |