ХІ тиждень 25.05-29.05

Х тиждень 18.05-22.05

ІХ тиждень 12.05-15.05

VIII тиждень 4.05-8.05

VII тиждень 27.04-30.04

VI тиждень 21.04-24.04

V тиждень 13.04-17.04

IV тиждень 06.04-10.04

ІІІ тиждень 30.03-3.04

ІІ тиждень 23.03 - 27.03

І тиждень 13.03 – 20.03

Дата Предмет Тема Знати, уміти Домашнє завдання
13.03 Математика Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Знати прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Уміти розвʼязувати задачі на пропорційне ділення Завдання 839-840, стор. 136 усно Завдання 841, стор. 136 розвʼязати приклади Завдання 847-848, стор. 137 розвʼязати приклади, задачу
Літературне читання Особливості пʼєси-казки як жанру. Будова пʼєси. Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга) Знати особливості пʼєси-казки як жанру, будову пʼєси. Стор.129-133 читати виразно. Відповідати на запитання
Англійська мова Оповідання «Принц та жебрак» Читати виразно першу частину тексту, підкреслити невідомі слова, перекласти їх. Сторінка 76 (РВ)
16.03 Математика Складання і розвʼязування задач на пропорційне ділення Уміти складати і розвʼязувати задачі на пропорційне ділення; розвʼязувати рівняння та нерівності Завдання 851, стор. 137 скласти і розвʼязати задачу Завдання 852, стор. 138 розвʼязати рівняння Завдання 853, стор. 138 знайти значення змінної а, нерівності були істинними Завдання 855 , стор. 138 обчислити зручним способом
Літературне читання Вибіркова інсценізація пʼєси-казки Н.Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (дія друга) Знати особливості пʼєси-казки як жанру, будову пʼєси. Уміти виразно читати в особах Стор.123-133 підготувати до інсценізації уривок пʼєси-казки (на вибір)
Природознавство Чим схожі всі річки? Знати частини річки: витік, гирло, річище, річкова долина та басейн річки. Уміти позначати річки на контурній карті Підручник: стор. 134-135 читати, відповідати на запитання Робочий зошит: стор. 52-53 виконати завдання
Українська мова Дієслова теперішнього часу за числами. Змінювання дієслів теперішнього часу. Дієслова, вжиті у переносному значенні Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова теперішнього часу за числами Вправа 290, стор. 147 Опрацювати таблицю Вправа 291 , стор. 148 Скласти і записати словосполучення Вправа 292 , стор. 148 Виписати дієслова-синоніми Вправа 294 , стор. 149-150 Скласти і записати розповідь
Англійська мова Оповідання «Принц та жебрак» Читати виразно другу частину тексту, підкреслити невідомі слова, перекласти їх, записати у словник Сторінка 77 (РВ)
17.03 Українська мова Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова майбутнього часу за числами Вправа 296, стор.150-151 Опрацювати таблицю Вправа 297, стор. 151-152 Виписати дієслова майбутнього і теперішнього часу Вправа 298, стор. 152 Скласти і записати діалог
Англійська мова Оповідання «Принц та жебрак» Вивчити нові слова з оповідання. Працювати з словами у тексті Сторінка 77, завдання Glossary поєднати значення і нові слова(РВ)
18.03 Математика Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Знати прийоми усного ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторити ділення з остачею Завдання 858-859, стор. 138 Усно Завдання 860, стор.138 Знайти значення виразів зручним способом Завдання 865, стор. 139 Розвʼязати задачу Завдання 866, стор.139 Знайти значення виразів
Літературне читання Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розповіді про нас самих» Знати назви прочитаних у розділі творів та їх авторів; відомості про життя письменників. Уміти визначати головну думку байок; розказувати напамʼять байку Л.Глібова «Зозуля й Півень» Підручник стор. 134 відповідати на запитання «Читайлик» стор. 47 виконати завдання
Українська мова Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за часами Уміти визначати час дієслів; змінювати дієслова минулого часу за числами Вправа 310, стор. 158-159 Опрацювати таблицю Вправа 311, стор. 159 Виписати виділені речення. Визначити головні члени речення Вправа 312, стор. 159 Усно Вправа 313, стор. 159-160 Списати текст, замінивши неозначену форму дієсловами минулого часу
Англійська мова Оповідання «Принц та жебрак» Вміти розрізняти нові лексичні одиниці. Вправа 1,2 сторінка 74, ставити слова
19.03 Літературне читання Літературні казки зарубіжних письменників Л.Костенко «Затишно дітям в пазусі казок…» Життя і творчість О.С.Пушкіна. О.С. Пушкін «Казка про царя Салтана…» Знати відомості про життя О.С.Пушкіна. Уміти довести, що «Казка про царя Салтана…» належить до чарівних казок Підручник стор. 135-139 читати виразно, відповідати на запитання
Математика Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове число. Розвʼязування задач і рівнянь Уміти усно ділити круглі числа на розрядні числа; розвʼязувати задачі і рівняння. Знати прийоми ділення з остачею на двоцифрове число. Завдання 868, стор. 139 Прочитати пояснення Завдання 869, стор. 140 Знайти частку й остачу Завдання 874, стор. 140 Розвʼязати задачу Завдання 875, стор. 140 Знайти значення виразів
Природознавство Чим відрізняється рівнинна річка від гірської? Знати у чому полягають відмінності між рівнинною і гірською річками. Підручник: стор. 136-137 читати, відповідати на запитання Робочий зошит: стор. 54 виконати завдання
20.03 Математика Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розвʼязування і порівняння задач Знати прийоми письмового ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Завдання 876, стор.140 Розглянути пояснення розвʼязання Завдання 877, стор.140 Знайти частку й остачу Завдання 879, стор.141 Розвʼязати рівняння Завдання 884, стор. 141
Літературне читання Чарівні перетворення О.С. Пушкін «Казка про царя Салтана…» (продовження) Знати імена героїв казки. Уміти довести, що «Казка про царя Салтана…» належить до чарівних казок Підручник стор. 139-142 читати, відповідати на запитання. «Читайлик» стор. 48 виконати завдання
Англійська мова Оповідання «Принц та жебрак» Використовувати лексичні одиниці на рівні автоматизму Вправа 3 сторінка 75, написати речення.
Кiлькiсть переглядiв: 681