/Files/images/2022_2023_zobrajennya/psiholog/Слайд1.JPG

/Files/images/2022_2023_zobrajennya/psiholog/Слайд2.JPG

/Files/images/2022_2023_zobrajennya/psiholog/Слайд3.JPG

/Files/images/2022_2023_zobrajennya/psiholog/Слайд4.JPG

/Files/images/2022_2023_zobrajennya/psiholog/Слайд5.JPG

Поради практичного психолога "Чим зайняти дитину у сховищі"

1. По можливості взяти із собою подушки, щоб зробити будиночок.
2. Із ниток «прокреслити» довкола себе коло безпеки.
3. Вирізати орігамі
4.Гра «Чарівні дотики»: уявити, що тіло – музичний інструмент. Кожна частина тіла видає свій звук. Торкатися долонькою, а дитина співає, мукає, кукурікає тощо.
5.Гра «Я – тварина»: показати жестом, позою, звуками, яка тварина. Другий партнер із гри відгадує. Образ тварини завжди свідчить «про життєстійкість» дитини, тому можна запропонувати після зображення «наляканої» тваринки показати «сміливу».
6. Гра «Докричатися до Місяця»: уявити, що треба крикнути послання космонавтам чи інопланетянам. Можна кричати з різних кутів сховища одне одному, можна спрямовувати звук далеко-далеко.
7. Гра «Вдихнути хмару»: уявити, що вдихнули хмару, і видихнути її зі звуком – тихим або сильним вітром, можна із грозою та блискавкою (тупаючи ногами).

Малювати

1. Мандали, будиночки, веселки.
2. Мрію.
3. Найбезпечніше, захищене місце.
4. Те, що хочеться робити одразу після війни.
5. Розмальовки.
Кiлькiсть переглядiв: 166