Практичний психолог ХЛ №15
Биваліна Дар`я Олексіївна
ГРАФІК РОБОТИ
Дні тижня | З якого часу | До якого часу |
Понеділок | 8.00 | 16.30 |
Вівторок | 8.00 | 16.30 |
Середа | 8.00 | 16.30 |
Четвер | 8.00 | 16.30 |
П'ятниця | 8.00 | 16.30 |
ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ
Контингент | Дні тижня | Інтервал робочого часу |
Батьки | Понеділок | 11.00 - 14.00 |
Учителі | Середа | 10.00 - 13.00 |
Учні | П'ятниця | 12.00 - 15.00 |
Електронна пошта: Daria2216@ukr.net
Телефон: +380996034758
Онлайн консультаціїї відбуваються по графіку консультацій психологічної служби
Методична тема над якою буде працювати практичний психолог у 2023/2024 навчальному році: формування комунікативних навичок учнів підліткового віку через впровадження інтерактивних технологій.
Пріоритетні напрями діяльності практичного психолога у 2023/2024 навчальному році:
Основні задачі роботи психолога у ліцеї :
•ознайомлення вчителів та батьків з особливостями мотиваційної та пізнавальної сфери учнів;• визначення рівня адаптації учнів 1-х класів, виділення дітей "групи ризику";
*планування та проведення корекційно-розвивальної роботи з дітьми "групи ризику";• визначення готовності учнів 4-х класів до переходу в основну школу.Основні задачі роботи психолога у школі ІІ ступеню:• визначення рівня адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі;
* планування та проведеннякорекційно-розвивальної роботи з дітьми "групи ризику";
* профілактика агресивної поведінки, розвиток впевненості у собі;• профілактика суїцидальної поведінки серед учнів;;• визначення професійних нахилів учнів 9-х класів для подальшого профільного навчання.Основі задачі роботи психолога у школі ІІІ ступеню:• покращення психологічного клімату у старших класах;• пошук соціально-обдарованих учнів;• супровід профільного навчання;• сприяння професійному визначенню старшокласників, допомога в усвідомленні власних індивідуальних умінь та здібностей.Основні задачі роботи психолога з педагогічним колективом і батьками учнів:• створення соціально-психологічних умов для залучення родини до супроводу дитини в процесі навчання і виховання;• ознайомлення педагогів, батьків з основами дитячої, педагогічної і соціальної психології